Page 2473 of 4829 FirstFirst ... 147319732373242324632471247224732474247524832523257329733473 ... LastLast
Results 24,721 to 24,730 of 48284
  1. #24721
    Moderator Asherdelampyr's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Boktor, Drasnia
    Posts
    10,587
    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by Dennis View Post
    robstar keeps messing with my sig haha
    the current one is my favorite, and completely true, that's what pissed me off about the show, like you are supposed to be rooting for him, but I find myself yelling things like "Kick him in the crotch!"


    Opportunity is often missed because it shows up in overalls, looking like work.
     

  2. #24722
    Quote Originally Posted by Iron Ape View Post
    Not enough to know how to spell it, apparently.
    now thats just rude


    Best In Da World

    Join the BEST EFED IN THE WORLD: #BITW

  3. #24723
    Quote Originally Posted by D.J. View Post
    not dark chocalate tho. that shit gimme some bad diarrhea
    Aww shit! Slang man is back!

    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    You fucking legend.
    First IWA World Champion

  4. #24724
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    Aww shit! Slang man is back!
    ? im dj. who slang man?


    Best In Da World

    Join the BEST EFED IN THE WORLD: #BITW

  5. #24725
    Quote Originally Posted by D.J. View Post
    now thats just rude
    Keep the worthwhile posts coming, playa.



    Click HERE for must see Iron Sheik: Very Animated People hilarity


    Recently Played (out of ten):
    Donkey Kong Country: Tropical Freeze (Wii U)- 9.5
    Killer Is Dead (PS3)- 6.5
    Yoshi's New Island (3DS)- 7.5
    Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS3)- 8.5

    Infamous: Second Son (PS4)- 9.5
     

  6. #24726
    thanx dawg. u do the same.


    Best In Da World

    Join the BEST EFED IN THE WORLD: #BITW

  7. #24727
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    Aww shit! Slang man is back!
    Nah, wrong continent.


    EDIT: They do seem to be playing with the same set of marbles, though.


    Click HERE for must see Iron Sheik: Very Animated People hilarity


    Recently Played (out of ten):
    Donkey Kong Country: Tropical Freeze (Wii U)- 9.5
    Killer Is Dead (PS3)- 6.5
    Yoshi's New Island (3DS)- 7.5
    Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS3)- 8.5

    Infamous: Second Son (PS4)- 9.5
     

  8. #24728
    damn. and here i thought yall was sposed to be welcoming.


    Best In Da World

    Join the BEST EFED IN THE WORLD: #BITW

  9. #24729
    Quote Originally Posted by Iron Ape View Post
    Nah, wrong continent.


    EDIT: They do seem to be playing with the same set of marbles, though.
    Dang. Maybe he is DJ Slang's foreign cousin?

    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    You fucking legend.
    First IWA World Champion

  10. #24730
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    Dang. Maybe he is DJ Slang's foreign cousin?
    Yeah, he's cousin Larry to Slang Man's Balki.

    *begins working on Imperfect Posters pilot*


    Click HERE for must see Iron Sheik: Very Animated People hilarity


    Recently Played (out of ten):
    Donkey Kong Country: Tropical Freeze (Wii U)- 9.5
    Killer Is Dead (PS3)- 6.5
    Yoshi's New Island (3DS)- 7.5
    Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS3)- 8.5

    Infamous: Second Son (PS4)- 9.5
     

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.