Page 2442 of 4829 FirstFirst ... 144219422342239224322440244124422443244424522492254229423442 ... LastLast
Results 24,411 to 24,420 of 48284
  1. #24411
    Black Ninja Moderator Bodom's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Frederick, MD
    Posts
    16,955
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    Finally joined the rest of the world and got a smart phone.
    What did you get?
    I'd rather have nothing than have a lie.

  2. #24412
    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    What did you get?
    Probably an Iphone 5

    E-fed: Jackson "The Boss" Smith- IWA & former ICW superstar
    DJ "The Ladies Man" Williams w/ Rosita-EWNCW
    Devon "Just Damn Good" Jones

  3. #24413
    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    What did you get?
    Quote Originally Posted by CM Rock-Austin View Post
    Probably an Iphone 5

    Haha nope. A Motorola Atrix HD. It's the only thing I can afford at the present. I wanted the Galaxy, but didn't have $200 bucks for one.

    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    You fucking legend.
    First IWA World Champion

  4. #24414
    Black Ninja Moderator Bodom's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Frederick, MD
    Posts
    16,955
    Quote Originally Posted by CM Rock-Austin View Post
    Probably an Iphone 5
    I would have reached through my screen and slapped him
    I'd rather have nothing than have a lie.

  5. #24415
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    Haha nope. A Motorola Atrix HD. It's the only thing I can afford at the present. I wanted the Galaxy, but didn't have $200 bucks for one.
    Lol never heard of it but just checked google and it's a nice looking phone. I too want the Samsung Galaxy but need to save money.

    E-fed: Jackson "The Boss" Smith- IWA & former ICW superstar
    DJ "The Ladies Man" Williams w/ Rosita-EWNCW
    Devon "Just Damn Good" Jones

  6. #24416
    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    I would have reached through my screen and slapped him
    Not a fan of iPhones. The updates and then instant crashing kinda scared me away from them. Plus I already have an iPod touch, so I didn't really want the same thing.

    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    You fucking legend.
    First IWA World Champion

  7. #24417
    Black Ninja Moderator Bodom's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Frederick, MD
    Posts
    16,955
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    Haha nope. A Motorola Atrix HD. It's the only thing I can afford at the present. I wanted the Galaxy, but didn't have $200 bucks for one.
    A surprisingly solid phone given the price. Pretty good specs, plus it's LTE capable and has Android 4.0

    Good pick.
    I'd rather have nothing than have a lie.

  8. #24418
    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    I would have reached through my screen and slapped him
    And no one would blame you

    E-fed: Jackson "The Boss" Smith- IWA & former ICW superstar
    DJ "The Ladies Man" Williams w/ Rosita-EWNCW
    Devon "Just Damn Good" Jones

  9. #24419
    Black Ninja Moderator Bodom's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Frederick, MD
    Posts
    16,955
    Quote Originally Posted by CM Rock-Austin View Post
    Lol never heard of it but just checked google and it's a nice looking phone. I too want the Samsung Galaxy but need to save money.
    Which Samsung Galaxy? S3? Nexus? Note 2?
    I'd rather have nothing than have a lie.

  10. #24420
    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    Which Samsung Galaxy? S3? Nexus? Note 2?
    S3 (10 charc.)

    E-fed: Jackson "The Boss" Smith- IWA & former ICW superstar
    DJ "The Ladies Man" Williams w/ Rosita-EWNCW
    Devon "Just Damn Good" Jones

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.