1. #12731
    Quote Originally Posted by THE HEARTBREAK KID View Post
    Okay.. I will say it different, No real United fan.. has come on here and took the piss. It's been made clear who the real United fan's are tonight!
    Well I think I can agree with that

    Now where were we? ....Oh right! Arsenal are shit!
     

  2. #12732
    Black Ninja! VanHooliganX's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Vanity City
    Posts
    19,603
    Blog Entries
    7
    Quote Originally Posted by JSullivan View Post
    Hasn't happened yet, but tonight is the night...

    I'm just gonna play some Barry White and get it in the mood.

    Know what 'm sayn?
    If Barry White can't do it. No-one can lol
    E-fedding
    Van Hooligan X
    4 time World Champion
    Only 2 time dual World Champion
    Won more awards than your best character has had #1 contender matches
    APW co-founder
    Hall of Famer

    Most successful wrestler of all time
    1 of the most successful managers of all time
    Member of the greatest faction of all time (The Clique)
    1/2 of the great tag team of all time (The Infection w/Carlos Alberto Ramon)
    The destroyer of EFeds (w/Dennis)

  3. #12733
    The Trinity JSullivan's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Milton Keynes, UK.
    Posts
    2,839
    Blog Entries
    3
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Haha cheers.... Something more insulting than cunt.... Got it!

    Haha cheers....Spurs fan


    I A M A P A U L H E Y M A N G U Y


  4. #12734
    Quote Originally Posted by pauadrian View Post
    Shining and Shaz
    I hate you sometimes mate. LOL

    IWA:
    1x Tag Team Champion - Ramon/Infection.
    IWA & EWN Tag Team of the Year 2013 - Ramon/Infection.

    HWA:
    1x Adrenaline Champion - Ramon.
    HWA & EWN Champion of the Year 2012 - Ramon.
    Feud of the Year 2012 - Ramon/Clique
    Shocking Moment of the Year 2012 - Ramon/Clique

    General:
    Feud of the Year 2013 - Rock/Ambrose.
    Promo of the Year 2013 - Rock/Ambrose.



  5. #12735
    Quote Originally Posted by pauadrian View Post
    I think Giddy supports Villa
    He supports Liverpool!

    I LOVE GIDDY!
     

  6. #12736
    The Trinity JSullivan's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Milton Keynes, UK.
    Posts
    2,839
    Blog Entries
    3
    Quote Originally Posted by VanHooliganX View Post
    If Barry White can't do it. No-one can lol
    I'd potentially let him penetrate my buttocks if he sang to me.


    I A M A P A U L H E Y M A N G U Y


  7. #12737
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Well I think I can agree with that

    Now where were we? ....Oh right! Arsenal are shit!
    Still love you Broski!

    IWA:
    1x Tag Team Champion - Ramon/Infection.
    IWA & EWN Tag Team of the Year 2013 - Ramon/Infection.

    HWA:
    1x Adrenaline Champion - Ramon.
    HWA & EWN Champion of the Year 2012 - Ramon.
    Feud of the Year 2012 - Ramon/Clique
    Shocking Moment of the Year 2012 - Ramon/Clique

    General:
    Feud of the Year 2013 - Rock/Ambrose.
    Promo of the Year 2013 - Rock/Ambrose.



  8. #12738
    Quote Originally Posted by Shaz11 View Post
    Wow! There's some disgraceful United fans on Facebook! Saying 'Support you local team, you inbred pakis'!..'
    That's fucked up!



  9. #12739
    Quote Originally Posted by JSullivan View Post
    I'd potentially let him penetrate my buttocks if he sang to me.
    Man love on the boards!



  10. #12740
    Black Ninja! Shaz11's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Spliff City
    Posts
    10,801
    Blog Entries
    27
    Quote Originally Posted by Mojo Tartarus View Post
    That's fucked up!
    I remember when I had a fight in school, cause some 'hardnut' called me a paki!


© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.