Page 4165 of 4520 FirstFirst ... 3165 3665 4065 4115 415541634164416541664167 4175 4215 4265 ... LastLast
Results 41,641 to 41,650 of 45200
  1. #41641
    Quote Originally Posted by Shining Light View Post
    Sorry Steve, we ain't all footballing experts like you.

    No maybe you'd like to enlighten us on this Suarez chap? Can't say I've heard enough of him already
    Doesn't surprise me! You've forgotten what a good player is these days...
     

  2. #41642
    The Trinity
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Manchester, UK
    Posts
    2,680
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Doesn't surprise me! You've forgotten what a good player is these days...
    Well I have been watching United a fair bit

  3. #41643
    Quote Originally Posted by Shining Light View Post
    Well I have been watching United a fair bit
    I thought your source would have informed you of Suarez' quality.

    He's usually so good...
     

  4. #41644
    The Trinity
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Manchester, UK
    Posts
    2,680
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    I thought your source would have informed you of Suarez' quality.

    He's usually so good...
    Implying my source was a man, that sexism! Didn't you hear? My source got shut down by FIFA...

    Don't worry though, I'm working on finding a replacement. This ones got 33 followers on Twitter

  5. #41645
    Quote Originally Posted by Shining Light View Post
    Implying my source was a man, that sexism! Didn't you hear? My source got shut down by FIFA...

    Don't worry though, I'm working on finding a replacement. This ones got 33 followers on Twitter
    Ah that explains why they're rubbish, women don't know shit about football! #SexistBantz

    Haha, 2nd line is funny though, props to ya.
     

  6. #41646
    Black Ninja! Tommy Thunder's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Wales
    Posts
    25,664
    Blog Entries
    1
    Seems the £40M bid has been pretty much confirmed now. If Chelsea were indeed willing to sell for that price tag, then surely it's only a matter of time now?
    Want to join EWN's original e-fed? Join EWNCW NOW!
    Want details? Just ask me!


  7. #41647
    The Trinity
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Manchester, UK
    Posts
    2,680
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Ah that explains why they're rubbish, women don't know shit about football! #SexistBantz

    Haha, 2nd line is funny though, props to ya.
    Oh the bantz!

    Cheers man

  8. #41648
    Quote Originally Posted by Tommy Thunder View Post
    Seems the £40M bid has been pretty much confirmed now. If Chelsea were indeed willing to sell for that price tag, then surely it's only a matter of time now?
    I heard Chelsea anticipated and rejected it, what more do they want if true?!

    Quote Originally Posted by Shining Light View Post
    Oh the bantz!

    Cheers man
    Haha.

    No worries champ!
     

  9. #41649
    Black Ninja! Tommy Thunder's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Wales
    Posts
    25,664
    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    I heard Chelsea anticipated and rejected it, what more do they want if true?!
    So what? He's not for sale now then? Lol!

    Moyes: Here ya go Jose, ya wee laddie. The £40M ya asked for.

    Jose: I just fuck with you Dave, my Juan is not for sale.
    Want to join EWN's original e-fed? Join EWNCW NOW!
    Want details? Just ask me!


  10. #41650
    Quote Originally Posted by Tommy Thunder View Post
    So what? He's not for sale now then? Lol!

    Moyes: Here ya go Jose, ya wee laddie. The £40M ya asked for.

    Jose: I just fuck with you Dave, my Juan is not for sale.
    Haha, I imagine it went down exactly like that.

    But it was only on a football site I often use, nothing official so don't quote me on it, however, still better than someone's source...
     

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.