1. #26111
    Black Ninja! Wade Barrett 1979's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pedestal of Superiority
    Posts
    15,736
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Haha!

    #WadeRant #LoveIt

    They blame teachers for the stupid kids as well, that annoys me. All changing these days I've heard. Teachers gotta be at a certain standard to even do a course to become a teacher and then some more training and tests etc.
    With a lot though it's half poor teaching and half poor parenting.

    I mean, hiring a coach for her seven year old daughter just says to me, 'I can't be arsed teaching my daughter what little she needs to get through at this stage of her life, so I'll pay someone else to do it.' God dammit woman have some fecking pride.

  2. #26112
    Black Ninja! Wade Barrett 1979's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pedestal of Superiority
    Posts
    15,736
    Quote Originally Posted by AshleyPunk View Post
    I thick the minister of education owes me an apology LOL
    Most adults do they are failing kids so badly.

  3. #26113
    Quote Originally Posted by AshleyPunk View Post
    get back here!
    Damn it!

    Quote Originally Posted by Wade Barrett 1979 View Post
    With a lot though it's half poor teaching and half poor parenting.

    I mean, hiring a coach for her seven year old daughter just says to me, 'I can't be arsed teaching my daughter what little she needs to get through at this stage of her life, so I'll pay someone else to do it.' God dammit woman have some fecking pride.
    Yeah I get ya chief. We need some 'Team Wade' banners in here!

    I was only in school a few years back and it was very different then. Some people just do it for the benefits!

  4. #26114
    Black Ninja! AshleyPunk's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    8,272
    Quote Originally Posted by Wade Barrett 1979 View Post
    Most adults do they are failing kids so badly.
    I agree, i am 17 years old and i see year 8 pupils who need some serious parenting and some of their parents are still kids themselves


    IWA Revolution Creative Team

    IWA/WWE

    IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

    2013: Women's Wrestler of the Year,Juno Mercury (IWA)
    2013: Vanity of the Year,Juno Mercury (IWA)
    #RaptureBitch



  5. #26115
    Black Ninja! AshleyPunk's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    8,272
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Damn it!
    Don't you runaway from me pal


    IWA Revolution Creative Team

    IWA/WWE

    IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

    2013: Women's Wrestler of the Year,Juno Mercury (IWA)
    2013: Vanity of the Year,Juno Mercury (IWA)
    #RaptureBitch



  6. #26116
    Black Ninja! Wade Barrett 1979's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pedestal of Superiority
    Posts
    15,736
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Damn it!



    Yeah I get ya chief. We need some 'Team Wade' banners in here!

    I was only in school a few years back and it was very different then. Some people just do it for the benefits!
    Oh Hell yeah. I'd rule with an iron fist.

  7. #26117
    Quote Originally Posted by AshleyPunk View Post
    Don't you runaway from me pal
    Not running, jogging quickly!

  8. #26118
    Quote Originally Posted by Wade Barrett 1979 View Post
    Oh Hell yeah. I'd rule with an iron fist.
    How you roll chief!

    #WadeForPM

  9. #26119
    Black Ninja! AshleyPunk's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    8,272
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Not running, jogging quickly!
    You have no idea what i am capable of


    IWA Revolution Creative Team

    IWA/WWE

    IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

    2013: Women's Wrestler of the Year,Juno Mercury (IWA)
    2013: Vanity of the Year,Juno Mercury (IWA)
    #RaptureBitch



  10. #26120
    Black Ninja! Wade Barrett 1979's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pedestal of Superiority
    Posts
    15,736
    Quote Originally Posted by AshleyPunk View Post
    I agree, i am 17 years old and i see year 8 pupils who need some serious parenting and some of their parents are still kids themselves
    This is very very true. I suppose sometimes you can't blame kids for the way they are, especially after you see their parents.

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.