Page 19 of 22 FirstFirst ... 91718192021 ... LastLast
Results 181 to 190 of 214

Thread: Concerts?

  1. #181
    Just got tickets for Motley Crue, fuck yes!

  2. #182
    Moderator Robstar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Calling It
    Posts
    23,387
    Blog Entries
    3
    Quote Originally Posted by The Piper View Post
    Just got tickets for Motley Crue, fuck yes!
    They're playing here Tuesday with Kiss. Would love to go but can't afford it.

  3. #183
    Quote Originally Posted by Robstar View Post
    They're playing here Tuesday with Kiss. Would love to go but can't afford it.
    yeah, nothing worse than knowing it's right there, but you can't get it

  4. #184
    Black Ninja! AshleyPunk's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    7,966
    Seeing Meatloaf in May


    IWA Revolution Creative Team

    WWE/IWA

    IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

    2013: Women's Wrestler of the year Juno Mercury (IWA)
    2013: Vanity of the Year Juno Mercury (IWA)
    #RaptureBitch

     


  5. #185
    Quote Originally Posted by AshleyPunk View Post
    Seeing Meatloaf in May
    Had tickets to him, once, and he got sick....I have really bad luck with this shit

  6. #186
    Black Ninja! AshleyPunk's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    7,966
    Quote Originally Posted by The Piper View Post
    Had tickets to him, once, and he got sick....I have really bad luck with this shit
    OMG man that sucks


    IWA Revolution Creative Team

    WWE/IWA

    IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

    2013: Women's Wrestler of the year Juno Mercury (IWA)
    2013: Vanity of the Year Juno Mercury (IWA)
    #RaptureBitch

     


  7. #187
    Quote Originally Posted by AshleyPunk View Post
    OMG man that sucks
    yeah, but best of luck with yours

  8. #188
    Black Ninja! AshleyPunk's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    7,966
    Quote Originally Posted by The Piper View Post
    yeah, but best of luck with yours
    Aww thank-you
    I can't wait

    I am hoping the lumineers head here, i wanna see them so bad


    IWA Revolution Creative Team

    WWE/IWA

    IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

    2013: Women's Wrestler of the year Juno Mercury (IWA)
    2013: Vanity of the Year Juno Mercury (IWA)
    #RaptureBitch

     


  9. #189
    Black Ninja! Tommy Thunder's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Wales
    Posts
    25,072
    Blog Entries
    1
    Let's expand this thread to include bands that you would like to see in concert, but haven't yet had the chance to see.

    For me, there's 2 clear winners as far as bands I want to see live:

    Reel Big Fish
    My favorite ska band. I have my own Reel big Fish tribute band in the works, so to see them live would be something else.

    The Who
    Best rock band ever IMO. I just hope they don't stop touring before I get the chance to go see them
    But to see The Who live would seriously be a dream come true for me. If anyone wants to buy me tickets, I will give you my eternal love!
    Want to join EWN's original e-fed? Join EWNCW NOW!
    Want details? Just ask me!


  10. #190
    Black Ninja! AshleyPunk's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    7,966
    Quote Originally Posted by Tommy Thunder View Post
    Let's expand this thread to include bands that you would like to see in concert, but haven't yet had the chance to see.

    For me, there's 2 clear winners as far as bands I want to see live:

    Reel Big Fish
    My favorite ska band. I have my own Reel big Fish tribute band in the works, so to see them live would be something else.

    The Who
    Best rock band ever IMO. I just hope they don't stop touring before I get the chance to go see them
    They are Belfast Bound!


    IWA Revolution Creative Team

    WWE/IWA

    IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

    2013: Women's Wrestler of the year Juno Mercury (IWA)
    2013: Vanity of the Year Juno Mercury (IWA)
    #RaptureBitch

     


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.