1. #45051
    Quote Originally Posted by thejman93 View Post
    Here's the deal, kids. In the interest of time, we're forgoing KZ4 in favor of getting Zero Gravity and Resurrection out in pretty short order.

    ZG, if all goes according to plan, should be out Sunday night or Monday morning and Resurrection won't be too far behind. From that point, we'll take a week off, get our shit nailed down from now until April, and put Jabe on the fast track to long=term success.
    Damn I was looking forward to the upcoming Juarez V Doom match.



    The higher I go, the crookeder it becomes.

  2. #45052
    Black Ninja!
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    South Jersey
    Posts
    8,977
    Quote Originally Posted by bearkg88 View Post
    Woo hoo for long term success!
    Lol.

    No good fed can survive going week to week.



    Jman

    2x HWA Supremacy World Champion

    2x JBW WARfare Tag Team Champion (with thedag and Ryusuke "Shuriken Blade" Serra)

    JBW WARfare World Heavyweight Champion

    AWF IronMan Champion

    Worked for IWA, EWNCW, HWA, SWA,
    JBW, EWA, ICW, and AWF

    EWN E-Fedding Hall of Famer

    A proud member of the EWN E-Fedding Community




  3. #45053
    Black Ninja! BennyTheBall's Avatar
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Birmingham, UK
    Posts
    6,326
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by thejman93 View Post
    Here's the deal, kids. In the interest of time, we're forgoing KZ4 in favor of getting Zero Gravity and Resurrection out in pretty short order.

    ZG, if all goes according to plan, should be out Sunday night or Monday morning and Resurrection won't be too far behind. From that point, we'll take a week off, get our shit nailed down from now until April, and put Jabe on the fast track to long=term success.
    Hoofah!

    By-the-by, I sent you a pm.


    Benny The Ball's Teddy is here to fuck you up...

    ...and then steal your girl!

    #BennysTeddy

     

  4. #45054
    Black Ninja!
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    South Jersey
    Posts
    8,977
    Quote Originally Posted by SouthernBlood View Post
    Damn I was looking forward to the upcoming Juarez V Doom match.
    That'll happen on the first KZ back.



    Jman

    2x HWA Supremacy World Champion

    2x JBW WARfare Tag Team Champion (with thedag and Ryusuke "Shuriken Blade" Serra)

    JBW WARfare World Heavyweight Champion

    AWF IronMan Champion

    Worked for IWA, EWNCW, HWA, SWA,
    JBW, EWA, ICW, and AWF

    EWN E-Fedding Hall of Famer

    A proud member of the EWN E-Fedding Community




  5. #45055
    Quote Originally Posted by thejman93 View Post
    That'll happen on the first KZ back.
    Good,here I was thinking to myself,"But what'll kayfabe happen to that match?"



    The higher I go, the crookeder it becomes.

  6. #45056
    Black Ninja! No_1eddiefan's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Birmingham, UK
    Posts
    9,171
    Quote Originally Posted by SouthernBlood View Post
    Good,here I was thinking to myself,"But what'll kayfabe happen to that match?"
    Juarez-Doom will go down. We've got a plan for the entire match and post-match. I might write it myself.

  7. #45057
    Quote Originally Posted by No_1eddiefan View Post
    Juarez-Doom will go down. We've got a plan for the entire match and post-match. I might write it myself.
    Yea I can def see some outside stuff coming into play,that Damn Alexander

    lol.



    The higher I go, the crookeder it becomes.

  8. #45058
    Black Ninja! No_1eddiefan's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Location
    Birmingham, UK
    Posts
    9,171
    Quote Originally Posted by SouthernBlood View Post
    Yea I can def see some outside stuff coming into play,that Damn Alexander

    lol.
    Hahaha, well J said on this week's show that that has to end at Resurrection, so who knows? There might be some new feuds coming into play.

  9. #45059
    Black Ninja! bearkg88's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    PA
    Posts
    9,644
    Blog Entries
    102
    Quote Originally Posted by No_1eddiefan View Post
    Hahaha, well J said on this week's show that that has to end at Resurrection, so who knows? There might be some new feuds coming into play.
    New feuds schmood foods...

    Looking forward to the next PPV!
     

  10. #45060
    Black Ninja! bearkg88's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    PA
    Posts
    9,644
    Blog Entries
    102
    Quote Originally Posted by No_1eddiefan View Post
    Hahaha, well J said on this week's show that that has to end at Resurrection, so who knows? There might be some new feuds coming into play.
    BTW, what is Zero Gravity exactly? Like is it a show that highlights a specific division of JBW?
     

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.