Page 4372 of 5010 FirstFirst ... 33723872427243224362437043714372437343744382442244724872 ... LastLast
Results 43,711 to 43,720 of 50094
  1. #43711
    Black Ninja! VanHooliganX's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Vanity City
    Posts
    19,576
    Blog Entries
    7
    Quote Originally Posted by thejman93 View Post
    Jman: Says the guy who won a Hell in a Cell match by falling 25 feet and, inexplicably, landing on somebody.
    Van: Don't let your Jimmies get rustled. Jealousy truly is a powerful sin though so I can see why you're like this.

  2. #43712
    Quote Originally Posted by thejman93 View Post
    Early next week or bust, chief.
    Or bust???

    If you need another match or two written hit me up

    Rest in Peace Eva "Ezra"


    ^
    ah, Renee Young


  3. #43713
    I've officially returned to the Jabe creative team. I'm working on some very important stuff for KC right now.
    Hey.. I'm not telling you anything that you don't already know.

    #TeamModest

  4. #43714
    IC: (Sitting on the bed of his pickup truck Lenny Ray reaches into a cooler, pulls out a beer and pops the top)

    Ya know somethin', there's all these folks talkin' bout what they're gonna do at Kingdom Come. Talkin' bout how they're gonna be the new face of Jay Bee Dubya, how they're walkin' out with their hands held high and gold 'round their waists. *sips his beer* I've been for a minute now and seen my share of new faces walk in and walk right back out with their tails tucked between their legs. All these folks talkin' bout how they're the future of Jay Bee Dubya need to recognize one damn thing. *kills the rest of his beer and tosses the can into the pile that is forming in the bed of the truck* Jay Bee Dubya is my personal fuckin' trailer park. At Kingdom Come I'm walkin' in with 1 belt and leaving with a few more. And after that, I got my sights set on more gold. Mark my word, you folks all got y'all's eyes set on the Redneck Era of Jay Bee Dubya. Y'all better save y'all's Confederate money boys and girls, cause the South shall rise again.
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    I'll third that. Angelina looks like a heroin addict. Her skin is more leathery than Hogans.
    Quote Originally Posted by Poot-Hair View Post
    I've said it before and I'll say it again; Instead of Chyna concentrating on getting back into wrestling she needs to concentrate on getting that 8 inch she-bean that she has hanging between her legs removed...

  5. #43715
    Black Ninja!! SilverGhost's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    16,248
    I think Saturday I'll be JBW's whore(not really) so I'll be on all day.


  6. #43716
    Quote Originally Posted by 68wPayne View Post
    IC: (Sitting on the bed of his pickup truck Lenny Ray reaches into a cooler, pulls out a beer and pops the top)

    Ya know somethin', there's all these folks talkin' bout what they're gonna do at Kingdom Come. Talkin' bout how they're gonna be the new face of Jay Bee Dubya, how they're walkin' out with their hands held high and gold 'round their waists. *sips his beer* I've been for a minute now and seen my share of new faces walk in and walk right back out with their tails tucked between their legs. All these folks talkin' bout how they're the future of Jay Bee Dubya need to recognize one damn thing. *kills the rest of his beer and tosses the can into the pile that is forming in the bed of the truck* Jay Bee Dubya is my personal fuckin' trailer park. At Kingdom Come I'm walkin' in with 1 belt and leaving with a few more. And after that, I got my sights set on more gold. Mark my word, you folks all got y'all's eyes set on the Redneck Era of Jay Bee Dubya. Y'all better save y'all's Confederate money boys and girls, cause the South shall rise again.
    I like this soo much.

    Punk: This is my kinda man.....except for the beer drinkin' and skoal dippin'.

    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    You fucking legend.
    First IWA World Champion

  7. #43717
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    I like this soo much.

    Punk: This is my kinda man.....except for the beer drinkin' and skoal dippin'.
    The south SHALL rise...The bottom of the Earth shall rejoice all night long when I smash Erebus right under my fist.



    The higher I go, the crookeder it becomes.

  8. #43718
    Quote Originally Posted by SouthernBlood View Post
    The south SHALL rise...The bottom of the Earth shall rejoice all night long when I smash Erebus right under my fist.
    Punk: I think we're talking about two different souths, Doom. I ain't for THAT south.

    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    You fucking legend.
    First IWA World Champion

  9. #43719
    Quote Originally Posted by KJ PUNK View Post
    Punk: I think we're talking about two different souths, Doom. I ain't for THAT south.
    Ano Doom:South is south,If my south wins so does yours.



    The higher I go, the crookeder it becomes.

  10. #43720
    Quote Originally Posted by SouthernBlood View Post
    Ano Doom:South is south,If my south wins so does yours.
    Punk: If your south wins, nobody wins. We all lose.

    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    You fucking legend.
    First IWA World Champion

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.