Page 4064 of 5010 FirstFirst ... 30643564396440144054406240634064406540664074411441644564 ... LastLast
Results 40,631 to 40,640 of 50094
  1. #40631
    Black Ninja! Broc's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    The Boulevard of Broken Dreams
    Posts
    5,330
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by TheDevilsAdvocate View Post
    Ah. I didn't even realize that. Well I can't wait to read your HWA work.
    Since I'm not writing anymore, I'm doing everything i can to make HWA better. Making titantrons for the wrestlers, writing reviews for shows, things like that.
    HWA Presents: Hardcore Heaven April 20th, 2014

    Join the most Hardcore of eWN's E-Feds

    HWA Discussion Thread

    HWA Show Thread

    Want to join HWA? Fill out an application here, and we'll get you started ASAP!

     

  2. #40632

  3. #40633
    Poor thread! I will give you some life baby.. Shhh... Shh... Momma is here now.

    Quote Originally Posted by EWN Probie View Post
    He's back?
    How exciting! Can I have an autograph Mister?
    A R R I VE.
    P A N DA-A T T A C K
    .
    L E A V E.
    ​

  4. #40634
    Why not my autograph?

    Lol, just kidding.
    S.E. Zero is now Luizero. Look him up

  5. #40635
    Quote Originally Posted by S.E. Zero View Post
    Why not my autograph?

    Lol, just kidding.
    Why would she want yours when she could get Mint Berry Crunch's instead?
    I will never forget you, CBot. You will always be my one true love.

  6. #40636
    Quote Originally Posted by IrkenInvader View Post
    Why would she want yours when she could get Mint Berry Crunch's instead?
    True....

    Still it'd be nice you know, haha
    S.E. Zero is now Luizero. Look him up

  7. #40637
    JBW wrestlers are handing out autographs...gotta get some of that.
    Efed stuff...yeah...

    JBW

    Gabriel "The Alpha Dog" Xander

    EWNCW

    Luke "Current EWNCW International Champion" Jameson...hmm...That one works!

  8. #40638
    Black Ninja!! SilverGhost's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    16,248
    I would love to have Panda's autograph <3

    Love ya girl.


  9. #40639
    Quote Originally Posted by S.E. Zero View Post
    Why not my autograph?


    Lol, just kidding.

    You were away! I had to ask someone else.




    Quote Originally Posted by IrkenInvader View Post
    Why would she want yours when she could get Mint Berry Crunch's instead?

    Oh yes! I love your Mint Berry's.


    Quote Originally Posted by zapphoman View Post
    JBW wrestlers are handing out autographs...gotta get some of that.



    Weird sight right? Gotta change things up a little bit!!

    Quote Originally Posted by SilverGhost View Post
    I would love to have Panda's autograph <3

    Love ya girl.

    Oh girrlfrannn... We need to go shopping. I found this dress that would fit you just right. <3
    A R R I VE.
    P A N DA-A T T A C K
    .
    L E A V E.
    ​

  10. #40640
    Black Ninja!! SilverGhost's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Los Angeles, CA
    Posts
    16,248
    Quote Originally Posted by PandaMassacre View Post
    Oh girrlfrannn... We need to go shopping. I found this dress that would fit you just right. <3
    Gurl!!! OMG can't wait to try it! OMG I love you <3


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.