Page 41 of 324 FirstFirst ... 3139404142435191141 ... LastLast
Results 401 to 410 of 3232
  1. #401
    I like Hollywood treasures. Lol.

  2. #402
    Quote Originally Posted by Iron Ape View Post
    Yeah, you're not going to get me on board with this, like, at all. I can think of two dozen shows that had better first seasons than friggin' Prison Break.


    Well, there's no accounting for bad taste. And I absolutely can argue that it wasn't a very good series (and happily will).


    It was renewed for a second season the day after the first episode aired. Here's the trailer for it:



    The best thing about the first season was the first episode, and that's because it was directed by showrunner Frank Darabont (who also directed the classic Shawshank redemption and the excellent The Mist). And considering that AMC just fired him, replaced him with the guy who ran the shitty Crash series on Starz, and slashed each episode's budget by hundreds of thousands, I'm not getting my hopes up that this is going to be any good. That said, the trailer is promising.
    Sorry but i Loved Prison Break and alot of others did too so

    Well the first season was good but i think it was to over the top for a season they do need to calm it down abit and focus more on characters then special effects first season was good but it could of ended there and then.


    Never heard of Crash sorry all i know is Starz did Camelot which was cool and Spartacus which was amazing shame the guys cancer came back but atleast we got that pure genuis spin off series.

    The Budget shouldnt really effect the show focus more on character building then survival i want them to go deeper into the relationship between the best friend and the wife because that was kinda dropped like that apart from where he tried to rape her.

    BTW the Mist fucking awesome one of the greatest endings i have ever seen in a film its really well done.

    Still the one thing about Zombie films is the budget isnt that important its the story about keeping your humanity that i prefer then how violent can we kill this dude


    - Eve's arse atleast now we can look forward to Divas matches.
    Even Maryse cant resist watching her shake her arse

  3. #403
    Quote Originally Posted by Danielle20SxE View Post
    I like Hollywood treasures. Lol.
    WTF???? what is that?


    - Eve's arse atleast now we can look forward to Divas matches.
    Even Maryse cant resist watching her shake her arse

  4. #404
    Gossip girl, csi, law and order, fact or faked, ghost hunters international, teen mom, 16 and pregnant, jersey shore.

  5. #405
    Quote Originally Posted by Eve's Arse No.1 View Post
    WTF???? what is that?
    They auction stuff from Hollywood. It's cool. This guy had the actual delorian from back to the future. It's on syfy.

  6. #406
    Quote Originally Posted by Danielle20SxE View Post
    Gossip girl, csi, law and order, fact or faked, ghost hunters international, teen mom, 16 and pregnant, jersey shore.
    My god ive never seen so much crap listed in my entire life add two and a half men and HIMYM and that would be a suicidal night for me


    - Eve's arse atleast now we can look forward to Divas matches.
    Even Maryse cant resist watching her shake her arse

  7. #407
    Quote Originally Posted by Danielle20SxE View Post
    They auction stuff from Hollywood. It's cool. This guy had the actual delorian from back to the future. It's on syfy.
    Errrmmmmm im from the UK unless its good we dont get that kinda stuff. I think though we have cash in the attic so i guess thats the same.

    (Apart from parks and Recreation seriously why dont we have that show in the UK???)


    - Eve's arse atleast now we can look forward to Divas matches.
    Even Maryse cant resist watching her shake her arse

  8. #408
    Black Ninja Moderator Bodom's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Frederick, MD
    Posts
    16,955
    Quote Originally Posted by Eve's Arse No.1 View Post
    (Apart from parks and Recreation seriously why dont we have that show in the UK???)
    Because whoever it is that runs your television networks, Hates you.
    I'd rather have nothing than have a lie.

  9. #409
    Quote Originally Posted by Eve's Arse No.1 View Post
    My god ive never seen so much crap listed in my entire life add two and a half men and HIMYM and that would be a suicidal night for me
    Eww those two shows suck. Lol. I only watch csi out of all of those.

  10. #410
    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    Because whoever it is that runs your television networks, Hates you.
    Damn straight that show is the best thing you guys have to offer in terms of Comedy at the mo and yet nothing in the UK we get stuck with QI


    - Eve's arse atleast now we can look forward to Divas matches.
    Even Maryse cant resist watching her shake her arse

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.