Page 186 of 341 FirstFirst ... 86 136 176184185186187188 196 236 286 ... LastLast
Results 1,851 to 1,860 of 3409
  1. #1851
    Dexter and Walking Dead are even better when I forget they're on!

  2. #1852
    Moderator Robstar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Calling It
    Posts
    24,281
    Blog Entries
    6
    I'm still yet to see anything of The Walking Dead



  3. #1853
    Quote Originally Posted by Robstar View Post
    I'm still yet to see anything of The Walking Dead
    Not your kinda show or just not got around to it?


    If it is your kinda show, you need to get on it!

  4. #1854
    Moderator Robstar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Calling It
    Posts
    24,281
    Blog Entries
    6
    They don't screen it here. Or at least, if they do, it's on cable, which I don't have



  5. #1855
    Quote Originally Posted by Robstar View Post
    They don't screen it here. Or at least, if they do, it's on cable, which I don't have
    Do you not have a site to watch it on?


    I can hook you up to a great one.

  6. #1856
    Moderator Robstar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Calling It
    Posts
    24,281
    Blog Entries
    6
    To stream? Yeah send me a link, I'll try find some time



  7. #1857
    Black Ninja! akbar's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    London
    Posts
    7,260
    Blog Entries
    14

  8. #1858
    Quote Originally Posted by Iron Ape View Post


    There simply isn't a more fascinating character on television at the moment.
    Yeah, yeah, yeah. I love him. I was going to post this, then I fell asleep, next day you'd done so. Freaky-deaky mind-control shit!

    His little interaction with the wee lad Tommy cracks me up sometimes. He's pretty well intriguing. He even had Nucky worried that he'd have Harrow hunting him. He could probably end up killing all the main guys, with just him left. That wouldn't happen obviously, what with Capone, etc.

    Gillian Darmondy's lost a few more screws. She's not insane crazy, but, she is a bit loopy.

  9. #1859
    Black Ninja! akbar's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    London
    Posts
    7,260
    Blog Entries
    14
    Last Resort got cancelled?!? Lol I was actually going to watch it soon.

  10. #1860
    Black Ninja! Wade Barrett 1979's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pedestal of Superiority
    Posts
    15,740
    Quote Originally Posted by akbar View Post
    Last Resort got cancelled?!? Lol I was actually going to watch it soon.
    Well that's crap, I've really enjoyed it so far. That's the one major down side I find with American Programmes, some don't seem to get a fair crack at the whip and get canned far too easily/early.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.