Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 33

Thread: Vassalo

  1. #21
    Quote Originally Posted by Cabers View Post
    Welcome aboard fella!! As you can see everyone else likes football here i just like wrestling!!
    Thats awesome Cabers i will talk wrestling with you tomorrow.

    To everyone else that has been kind enough to introduce themselves to me good/mourning/afternoon/evening/night.

  2. #22
    The Trinity JSullivan's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Milton Keynes, UK.
    Posts
    2,836
    Blog Entries
    3
    Quote Originally Posted by Vassalo View Post
    Honestly speaking before that scandal happened Italian Football was up there with at least the Spanish league IMO

    Yeah we have done well to recover and the fact we have really battled to get back makes it more enjoyable then the 90's when scudetto’s were coming in faster than we could count them
    I think Serie A is better than La Liga and has been for a long time.

    Spain has 2 sides that constantly win the title, and 3-4 that jumble around for the remaining spots.

    Italy has a LOT of strong teams: AS Roma, Lazio, Fiorentina, Inter, Milan, Juventus...Even your smaller teams have some fantastic players...Gaston Ramirez for example.


    I A M A P A U L H E Y M A N G U Y
    A K A T H E H O S T P L A Y E R

    THE WRESTLING CONNECTION - THE NEW HOME FOR eFEDS.


  3. #23
    Welcome, I'm sure you will make good friends and by good friends I don't mean B-mac, Giddy, or Steve Austin lol. Anyways have fun!

    E-fed: Jackson "The Boss" Smith- IWA & former ICW superstar
    DJ "The Ladies Man" Williams w/ Rosita-EWNCW
    Devon "Just Damn Good" Jones

  4. #24
    Black Ninja! Broc's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    The Boulevard of Broken Dreams
    Posts
    5,379
    Blog Entries
    2
    Welcome.

    And, just keep calling it Soccer to piss of everyone. That's what I do.
    HWA Presents: Hardcore Heaven April 20th, 2014

    Join the most Hardcore of eWN's E-Feds

    HWA Discussion Thread

    HWA Show Thread

    Want to join HWA? Fill out an application here, and we'll get you started ASAP!

     

  5. #25
    Quote Originally Posted by Broc View Post
    Welcome.

    And, just keep calling it Soccer to piss of everyone. That's what I do.
    No don't listen to him




    What Arsenal fans think about RVP moving to UTD:
    Quote Originally Posted by akbar View Post
    There is a difference between playing shit and being shit. You said I think RVP is shit, where I'm saying he'll play shit... His ability will still be there but it just won't have a bug effect on UTD.
    Oh akbar....

  6. #26
    Quote Originally Posted by CM Rock-Austin View Post
    Welcome, I'm sure you will make good friends and by good friends I don't mean B-mac, Giddy, or Steve Austin lol. Anyways have fun!
    What's that all about?!




     

  7. #27
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    What's that all about?!




    Lol just having a little fun there, you know how it is .

    E-fed: Jackson "The Boss" Smith- IWA & former ICW superstar
    DJ "The Ladies Man" Williams w/ Rosita-EWNCW
    Devon "Just Damn Good" Jones

  8. #28
    Quote Originally Posted by CM Rock-Austin View Post
    Lol just having a little fun there, you know how it is .
    *About to get really angry but see's your sig*

     

  9. #29
    First of all welcome



    Quote Originally Posted by JSullivan View Post
    Get in the 'FOOTBALL' Thread.

    Calling it Soccer is suicide here.

    It's mostly fun and games, and one of the most active threads on the forum.

    Just don't try and tell anyone Serie A is better than the English Premier League, or you'll have to fight off the force of a thousand needles trying to jump down your throat.

    Apart from that, Hello, and welcome to the forums
    HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA somebody already tried but with the help of pauadrian the mods slayed the dragon

    Quote Originally Posted by Vassalo View Post
    There is no chance that Serie A is better than the EPL although early bets are on Juve taking out the Italian Football treble next season
    Let's keep it that way

    Quote Originally Posted by Broc View Post
    And, just keep calling it Soccer to piss of everyone. That's what I do.
    Shut up Broc

  10. #30
    The Trinity TheDevilsAdvocate's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    SomewhereBetterThanHere~
    Posts
    4,305
    Welcome to the boards!
    Hey.. I'm not telling you anything that you don't already know.

    #TeamDevs

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.