Page 61 of 176 FirstFirst ... 11 515960616263 71 111 161 ... LastLast
Results 601 to 610 of 1751
  1. #601
    Black Ninja Moderator Bodom's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Frederick, MD
    Posts
    16,957
    Quote Originally Posted by SaberToothTigerz View Post
    smells like a russo swerve
    thought russo isnt on wwe
    Vince Russo is secretly Vince McMahon.
    I'd rather have nothing than have a lie.

  2. #602
    Moderator Robstar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Calling It
    Posts
    24,367
    Blog Entries
    6
    Anyway, I envy Kelly for getting on top of Vickie. I was thinking they might throw her and Edge together and have Edge feud with Drew until Elimination Chamber, just a thought.

    Go Vickie



  3. #603
    The Trinity Necroyeti's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    The Nanny State
    Posts
    4,196
    Maybe it's sowing the seeds of a Ziggler - McIntyre program.

    Y'know Vickie's gonna totally fuck up Kelly's shit on smackdown, Drew will come out for the save and be all like "PARTEHS OVAH" and feud with Dolph. (because he wants to get his mini Mac wet)


  4. #604
    Black Ninja! WWTNA Mark's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Garfield, NJ
    Posts
    6,862
    Blog Entries
    3
    Vickie annoys me in so many ways. She is a great heel but can't stand her! BTW, Kelly Kelly is hotter then Vickie. Just saying.
    "Bring a knife to a fist fight, a gun to a knife fight, and a M134 to anything else."

  5. #605
    Moderator Robstar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Calling It
    Posts
    24,367
    Blog Entries
    6
    Quote Originally Posted by Necroyeti View Post
    Maybe it's sowing the seeds of a Ziggler - McIntyre program.

    Y'know Vickie's gonna totally fuck up Kelly's shit on smackdown, Drew will come out for the save and be all like "PARTEHS OVAH" and feud with Dolph. (because he wants to get his mini Mac wet)
    Oh yeah, good idea. I forgot they have to put Dolph in something since his WHC push was always only going to be temporary. It would complete the Drew face turn but I would like to see more from Drew & Sheamus



  6. #606
    The Trinity Necroyeti's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    The Nanny State
    Posts
    4,196
    Quote Originally Posted by Robstar View Post
    Oh yeah, good idea. I forgot they have to put Dolph in something since his WHC push was always only going to be temporary. It would complete the Drew face turn but I would like to see more from Drew & Sheamus
    Good call.

    I remember someone made a thread a while back about a British Isles stable of Drew, (Scotland) Sheamus, (Ireland) Barrett (England) and Mason. (Wales) I just kinda laughed it off at the time, but seeing Drew and Sheamus working together in the rumble, with Barrett doing some asskicking of his own in the background and Mason's earlier dominance.... Oh man, I JUST WANT THEM TO BOOOOK IT!!!


  7. #607
    God SaberToothTigerz's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Under the ring before big show tears it down.
    Posts
    2,425
    Quote Originally Posted by Bodom View Post
    Vince Russo is secretly Vince McMahon.
    first name matches
    i wouldnt be surprised if those two had the same father from different mothers lol or in reverse

  8. #608
    Black Ninja! The Brown One's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Auckland, NewZealand
    Posts
    8,521
    Blog Entries
    4
    Quote Originally Posted by Necroyeti View Post
    Good call.

    I remember someone made a thread a while back about a British Isles stable of Drew, (Scotland) Sheamus, (Ireland) Barrett (England) and Mason. (Wales) I just kinda laughed it off at the time, but seeing Drew and Sheamus working together in the rumble, with Barrett doing some asskicking of his own in the background and Mason's earlier dominance.... Oh man, I JUST WANT THEM TO BOOOOK IT!!!
    And then you get the people who bitch about something like this, and call it "The Nation of Domination" all over again.
    I would love to see that stable happen!

  9. #609
    Moderator Robstar's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Calling It
    Posts
    24,367
    Blog Entries
    6
    Anyway, back to Vickie....



  10. #610
    Black Ninja! WWTNA Mark's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Garfield, NJ
    Posts
    6,862
    Blog Entries
    3
    Quote Originally Posted by Robstar View Post
    Anyway, back to Vickie....


    The only pic of her where she looks tolerable. Just saying.
    "Bring a knife to a fist fight, a gun to a knife fight, and a M134 to anything else."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.