Page 2 of 33 FirstFirst 1234 12 ... LastLast
Results 11 to 20 of 329

Thread: EWN United

  1. #11
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Haha, he actually has a PS3 unless he lied but he seemed serious, didn't do any facial expressions! :0

    Join the club HBK!!!!



    That would of been cool.
    Really?. does not come across as a big gamer to me! im guessing he maybe plays the call of duty games tho, i guess it takes him back to when he was there during the wars!

    I will man! At the moment tho im under Skyrims control!

    IWA:
    1x Tag Team Champion - Ramon/Infection.
    IWA & EWN Tag Team of the Year 2013 - Ramon/Infection.

    HWA:
    1x Adrenaline Champion - Ramon.
    HWA & EWN Champion of the Year 2012 - Ramon.
    Feud of the Year 2012 - Ramon/Clique
    Shocking Moment of the Year 2012 - Ramon/Clique

    General:
    Feud of the Year 2013 - Rock/Ambrose.
    Promo of the Year 2013 - Rock/Ambrose.



  2. #12
    Quote Originally Posted by THE HEARTBREAK KID View Post
    Really?. does not come across as a big gamer to me! im guessing he maybe plays the call of duty games tho, i guess it takes him back to when he was there during the wars!

    I will man! At the moment tho im under Skyrims control!
    Yeah I know, I thought the same, probably just casual, plays it now and again, when he's not napping

    FIFA > Skyrim! Sorted
     

  3. #13
    Black Ninja! Y2Jryder's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    The Netherlands
    Posts
    5,332
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post

    That would of been cool.
    It wouldn't be cool anymore when I completely own you with the Spurs

  4. #14
    Quote Originally Posted by Y2Jryder View Post
    It wouldn't be cool anymore when I completely own you with the Spurs
    Haha a couple things.

    1. I don't lose
    2. I don't lose to Spurs
    3. I hate Spurs

     

  5. #15
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Yeah I know, I thought the same, probably just casual, plays it now and again, when he's not napping

    FIFA > Skyrim! Sorted
    Yeh man.. Very true!

    Haha! skyrim is a sick game.. plus you have to put the hours in!

    I will join eventually tho! sounds like a laugh!

    IWA:
    1x Tag Team Champion - Ramon/Infection.
    IWA & EWN Tag Team of the Year 2013 - Ramon/Infection.

    HWA:
    1x Adrenaline Champion - Ramon.
    HWA & EWN Champion of the Year 2012 - Ramon.
    Feud of the Year 2012 - Ramon/Clique
    Shocking Moment of the Year 2012 - Ramon/Clique

    General:
    Feud of the Year 2013 - Rock/Ambrose.
    Promo of the Year 2013 - Rock/Ambrose.



  6. #16
    Quote Originally Posted by THE HEARTBREAK KID View Post
    Yeh man.. Very true!

    Haha! skyrim is a sick game.. plus you have to put the hours in!

    I will join eventually tho! sounds like a laugh!
    Haha I bet it is, just not my kind of game!

    You should join just to see how bad Van is And to hear his Booker T impression, it was great!

    Don't worry if you're not that good, I carry the team more than Van Persie for Arsenal
     

  7. #17
    Black Ninja! Y2Jryder's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    The Netherlands
    Posts
    5,332
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Haha a couple things.

    1. I don't lose
    2. I don't lose to Spurs
    3. I hate Spurs

    You never told me before you hate the spurs???:O:O:O

  8. #18
    Quote Originally Posted by Y2Jryder View Post
    You never told me before you hate the spurs???:O:O:O
    Haha what are you like

    Where the hell is my hate list when I need it!?!?!?! Anyway Spurs are top
     

  9. #19
    Black Ninja! VanHooliganX's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Vanity City
    Posts
    19,587
    Blog Entries
    7
    Quote Originally Posted by Steve Austin View Post
    Haha I bet it is, just not my kind of game!

    You should join just to see how bad Van is And to hear his Booker T impression, it was great!

    Don't worry if you're not that good, I carry the team more than Van Persie for Arsenal
    I do not approve of this meme of me being poop. I hold the most MOTMs and Clean sheet.

    I'm just really wank at scoring (that may change now though since my long shots is 92 and my character isn't wank now.

    ...Yeah I suck at pro clubs

    (But not so much to lose 14-0 ) lol

  10. #20
    Quote Originally Posted by VanHooliganX View Post
    I do not approve of this meme of me being poop. I hold the most MOTMs and Clean sheet.

    I'm just really wank at scoring (that may change now though since my long shots is 92 and my character isn't wank now.

    ...Yeah I suck at pro clubs

    (But not so much to lose 14-0 ) lol
    Haha it's how I role V-man You're pretty good, still gotta play ya 1v1 sometime today.

    No one is that bad
     

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.