Search:

Type: Posts; User: Shaz11

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    144
    Views
    5,919

    Haha cheers man. :) Also- can I please get...

    Haha cheers man. :)

    Also- can I please get suggestions from people on a stable name for Kofi, Big E & Xavier Woods? I've been thinking for ages, but I can't come up with one. I can't stand the...
  2. Replies
    144
    Views
    5,919

    Smackdown Review: Haha I was pretty...

    Smackdown Review:



    Haha I was pretty annoyed in real life when Sandow was Miz' stunt double- but he's perfected that role in my opinion. I love it so much that I decided to include it in my...
  3. Replies
    15,728
    Views
    731,466

    Only just seen this post haha. I'm not really...

    Only just seen this post haha.

    I'm not really all that interested in wrestling as much as I used to be haha. The only thing I watch fully without fast-forwarding is NXT. Raw's okay most of the...
  4. Replies
    144
    Views
    5,919

    Commercial. The camera cuts to the stage...

    Commercial.



    The camera cuts to the stage as Big E's music hits- with Xavier Woods, Kofi Kingston & Big E coming out, all wearing suits. The three men make their way down to the ring with...
  5. Replies
    144
    Views
    5,919

    A video package plays before the show starts- as...

    A video package plays before the show starts- as we see William Regal on the TitanTron. He says that first of all- he's got announcements for Night of Champions. He says that we'll see two...
  6. Replies
    80
    Views
    3,229

    Yeah that's pretty cool man. I thought it'd be a...

    Yeah that's pretty cool man. I thought it'd be a Dolph Ziggler/AJ type of thing when they're a couple but it seems that there's more to it- so that seems pretty interesting.

    Hahaha that was a...
  7. Replies
    80
    Views
    3,229

    I liked the commentary segment- and the fact that...

    I liked the commentary segment- and the fact that this show was based on the word "why" as there was loads of questions needed to be answered.

    First of all- I liked that Rhino had a new...
  8. Replies
    144
    Views
    5,919

    Smackdown Preview This Friday's Smackdown will...

    Smackdown Preview

    This Friday's Smackdown will be jam-packed full of action!

    As RVD & Natalya's friendship continues- last week, began the rivalry of Tyson Kidd & RVD as Kidd brutally attacked...
  9. Replies
    144
    Views
    5,919

    That's fair enough man- thanks for the opinion...

    That's fair enough man- thanks for the opinion though. It's great that you included what you would've done in your review so that will help me think more when it comes to writing the aftermath's of a...
  10. Replies
    144
    Views
    5,919

    That's okay man. The plan was for this segment to...

    That's okay man. The plan was for this segment to set up the first match of the night. I wanted to highlight the tension between The Authority too- so that's why Rollins interrupted Orton like that....
  11. Replies
    144
    Views
    5,919

    Thanks man. Hope everything goes well for you...

    Thanks man. Hope everything goes well for you with your school stuff.

    And that's cool. Glad to see that you're still reading as well. :)
  12. Replies
    80
    Views
    3,229

    Looking forward to this man! :D Excited to read...

    Looking forward to this man! :D Excited to read the fall out of Barely Legal.
  13. Replies
    15,728
    Views
    731,466

    Haha same here. As dead as this place is- it...

    Haha same here. As dead as this place is- it would be so awkward for me to just leave for another forum.
  14. Replies
    15,728
    Views
    731,466

    Sorry about all those negative things you posted...

    Sorry about all those negative things you posted man- I seriously hope you get through everything. Glad to see you're out enjoying yourself too. :)

    Great to see you're not giving up with this...
  15. Replies
    144
    Views
    5,919

    Main Event We get a recap of Xavier Woods...

    Main Event


    We get a recap of Xavier Woods walking out during his match, and Darren Young rejecting Titus O'Neil's offer to reform PTP before we cut to the arena as we see Tom Phillips & Byron...
  16. Replies
    144
    Views
    5,919

    Haha it's a good thing that I actually had...

    Haha it's a good thing that I actually had options though- most of the time I'm blank when it comes to team names.

    But yeah I think I'll stick with Certified G's, as you said it's shorter. Thanks...
  17. Replies
    144
    Views
    5,919

    Okay so here's the question I wanted to ask about...

    Okay so here's the question I wanted to ask about Enzo Amore & Big Cass to not only THBK- but to everyone else who reads.

    What should their tag team name be? I put Certified G's on the show I...
  18. Replies
    144
    Views
    5,919

    REVIEWS!!! :D I was gonna have Sin Cara &...

    REVIEWS!!! :D



    I was gonna have Sin Cara & Kalisto win originally- but with The Wyatts losing at Summerslam, I thought The Wyatts needed it more. I got Sin Cara & Kalisto to get the last word...
  19. Replies
    144
    Views
    5,919

    Commercial. We head backstage immediately...

    Commercial.


    We head backstage immediately as we see The Authority all together in Triple H's office. He congratulates them for what they did out there to Roman Reigns- as they showed him who...
  20. Replies
    144
    Views
    5,919

    We're back from commercial as we head to the...

    We're back from commercial as we head to the announcers table. Cole talks about how Cena invoked his rematch clause. We head back to the ring for action. Sin Cara is outside the ring as he supports...
  21. Replies
    144
    Views
    5,919

    Raw: 25th August 2014 We head to the arena...

    Raw: 25th August 2014


    We head to the arena as we are welcomed to Raw by JBL, Michael Cole & Jerry Lawler. They talk about how things are going to get interesting tonight- as last week, we saw...
  22. Replies
    144
    Views
    5,919

    Thanks man haha. And it's all good. I'm...

    Thanks man haha.

    And it's all good. I'm posting Raw now- and I'll then give you a chance to catch up on reviews.
  23. Replies
    144
    Views
    5,919

    Updated Night of Champions Card AJ Lee vs....

    Updated Night of Champions Card

    AJ Lee vs. Natalya vs. Paige (c) - Divas Championship Match
  24. Replies
    13
    Views
    705

    That name sounds so fucking badass. Can't wait to...

    That name sounds so fucking badass. Can't wait to see him in action next week! :D

    Also, I think he said that the name is in tribute to one of his heroes. Does anyone know who it is? I've searched...
  25. Replies
    144
    Views
    5,919

    Commercial. We head backstage as we see...

    Commercial.


    We head backstage as we see Renee Young with Tyson Kidd & Natalya. Renee asks Tyson why he attacked RVD last week? Tyson says that he doesn't need to answer that, because all...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.