Search:

Type: Posts; User: thejman93

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Jman: Hey, look, it's some young punk calling me...

    Jman: Hey, look, it's some young punk calling me an old-timer! How utterly original of you, Norman. I probably won't have to worry about, since my buddy KJ will take care of you himself, but if we...
  2. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Nice. Been getting good responses so far, but I...

    Nice. Been getting good responses so far, but I still feel like I can knock off some rust.
  3. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Dunno how I could've forgotten this yesterday,...

    Dunno how I could've forgotten this yesterday, but, so, so happy to see KJ back. Here's to hoping he gets a push.
  4. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    disORDER was really good. Know it's gotten some...

    disORDER was really good. Know it's gotten some heat, but I definitely enjoyed Gate's title shot. Was he gonna win right then, right there? Of course not. Could he, one day? Absolutely. Digging the...
  5. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Promo for disORDER is done.

    Promo for disORDER is done.
  6. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Appreciate all the love on the debut, gang. Feels...

    Appreciate all the love on the debut, gang. Feels great being back in the game.
  7. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    @Jman: Heyyo, big bro. Go win that big prize,...

    @Jman: Heyyo, big bro. Go win that big prize, then maybe we'll do some business, yeah? Seems I gotta deal with a bad, bad mofo first, anyway. @IAmThunder
  8. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    @Jman: Banditoooooo! Get your ass back here, pal....

    @Jman: Banditoooooo! Get your ass back here, pal. @ElBandito
  9. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Oh, fuck yes. @Jman: Ahaha! Yo, look, it's...

    Oh, fuck yes.

    @Jman: Ahaha! Yo, look, it's the one guy I've put over that actually stayed over. See you in Vegas, @Kyojin.
  10. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    @Jman: Why's everybody gotta jump right to me...

    @Jman: Why's everybody gotta jump right to me versus @IAmThunder, man? #Marks #JsBackOnTwitter
  11. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    But not nearly as poor as Usain Kingston "not...

    But not nearly as poor as Usain Kingston "not being allowed in an IWA show". :D
  12. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Got it. To the bolded, if that's the only...

    Got it.

    To the bolded, if that's the only time you've freaked out over efedding, bro, you're doing better than most of us, myself included. :D
  13. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    I missed all the Niall-Benny-THBK heat. What was...

    I missed all the Niall-Benny-THBK heat. What was the deal there?

    Also, disORDER was solid. Congrats to the new number 1 contender. :D

    Opening promo and closing match stood out.

    And, uhhhhh,...
  14. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    I meant the miniature version, but, yeah.

    I meant the miniature version, but, yeah.
  15. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    I'll pop so goddamn hard if Benny (and especially...

    I'll pop so goddamn hard if Benny (and especially his Teddy) show up on disORDER.
  16. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    #TJBsBabyIsMoreOverThanKyojin :D

    #TJBsBabyIsMoreOverThanKyojin

    :D
  17. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Retaliation was pretty goddamn great, guys. ...

    Retaliation was pretty goddamn great, guys.

    Match of the Night to N-Tommy. Real stunner, but T-Thunda on the warpath should be quality reading.

    Promo of the Night to my man VanD. He's...
  18. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Definitely did. Pumped for Sunday.

    Definitely did. Pumped for Sunday.
  19. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Shaz thinks everybody's wasting their lives away...

    Shaz thinks everybody's wasting their lives away on FaceBook. :D
  20. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Hehehehe. Caught up on shows. Gonna read Dave...

    Hehehehe.

    Caught up on shows. Gonna read Dave and Benny's shoot tomorrow.
  21. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    If we're talking about personal favorites right...

    If we're talking about personal favorites right now, and mind you I'm not quite caught up on shows yet, I'd say Darius. He's always been great, but he's really rising to this Kyo feud.
  22. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Got through Ep. 9 of disORDER. Good shit, man....

    Got through Ep. 9 of disORDER. Good shit, man. Roster is getting deeper by the show, especially in the middle of the card.
  23. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Fuckers! School ended on Friday, so, yeah, I...

    Fuckers! School ended on Friday, so, yeah, I gotta come back and hang out. Have a few shows to read, too.

    Missed you guys.
  24. I know I'm only around here and there these days,...

    I know I'm only around here and there these days, but, yeah, this place is home and you guys are family. I'd love a super active EWN again.
  25. Replies
    2,167
    Views
    91,697

    Anytime, boys. Keep it up.

    Anytime, boys. Keep it up.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.