Search:

Type: Posts; User: Wade Barrett 1979

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    162
    Views
    1,931

    In the past maybe but I doubt they'll do it these...

    In the past maybe but I doubt they'll do it these days, not with Cena's character.
  2. Replies
    18
    Views
    882

    I'm putting a tenner on this at the bookies...

    I'm putting a tenner on this at the bookies tomorrow.

    Quick question, who is going to lead the Main Event match? Brock sure as shit doesn't like to lead a match, so is it going to be Reigns? This...
  3. Replies
    162
    Views
    1,931

    The Rumble booking of Reigns didn't help, instead...

    The Rumble booking of Reigns didn't help, instead of just eliminating Show and Kane through physicality he had to wait for them to start squabbling among themselves, then he had to be rescued by his...
  4. Replies
    162
    Views
    1,931

    HBK said he'll pass out, I don't think they'll...

    HBK said he'll pass out, I don't think they'll ever have Cena pass out. It'll probably be some bullshit where Rusev gets DQ'd for twatting Cena with the Russian flag pole.

    Perhaps they can do a...
  5. Replies
    162
    Views
    1,931

    Rusev v Cena is going to be a non finish at Fast...

    Rusev v Cena is going to be a non finish at Fast Lane, before the actual outcome is done at Mania.
  6. Replies
    162
    Views
    1,931

    The stupid thing is they knew what was likely to...

    The stupid thing is they knew what was likely to happen, the fact they tried to have Bryan's elimination as far away from the end as they could, coupled with bringing in Rock to try and help put over...
  7. Replies
    162
    Views
    1,931

    Yeah they still need to get back to the...

    Yeah they still need to get back to the Rollins/Ambrose feud and especially a three way feud with Reigns included.

    I think Reigns will do well and will be the next top guy after Cena but I just...
  8. Replies
    162
    Views
    1,931

    Big Show and Kane booked to long strong, is it...

    Big Show and Kane booked to long strong, is it 1998?


    I think Seth will fail at a cash in, Ambrose will stop him at every turn I believe. He may be the first to run out of time.
  9. Replies
    162
    Views
    1,931

    Rock's reaction tells a story here: ...

    Rock's reaction tells a story here:

    http://abload.de/img/untitled-4b5u5o.gif
  10. Replies
    162
    Views
    1,931

    If you think he's going to turn out like the Rock...

    If you think he's going to turn out like the Rock after evolving from Maivia then nope, if you just think he needs a heel turn first then maybe.
  11. Replies
    162
    Views
    1,931

    Only true Drive By IWC eeyits think like that. ...

    Only true Drive By IWC eeyits think like that.

    I don't think the Rocky Maivia references are what you think they are.
  12. Replies
    162
    Views
    1,931

    It'll be interesting to see what damage...

    It'll be interesting to see what damage limitation they try on Raw. Reigns doesn't deserve it but they may have just ruined the hell out of him, we'll see.
  13. Replies
    162
    Views
    1,931

    I bet the piped in cheers machine is being...

    I bet the piped in cheers machine is being cranked up to play over the end on the replays. :D
  14. Replies
    162
    Views
    1,931

    Yeah really surprised by no Orton. Perhaps...

    Yeah really surprised by no Orton. Perhaps creative have nothing for him?
  15. Replies
    162
    Views
    1,931

    His booking hasn't helped him, people are just...

    His booking hasn't helped him, people are just worried that they are going to get another Cena-esq face of the company with a run on top for years.
  16. Replies
    162
    Views
    1,931

    Nah it wasn't. It's funny everyone was going...

    Nah it wasn't. It's funny everyone was going bananas over the triple threat, saying how great it was. The Rumble itself deflated everyone it seems, as I said it loses all sense of wonder when you've...
  17. Replies
    162
    Views
    1,931

    At least Mania 31 isn't in a smarky as fuck City.

    At least Mania 31 isn't in a smarky as fuck City.
  18. Replies
    162
    Views
    1,931

    Seriously, setting up Cena v Rusev on the post...

    Seriously, setting up Cena v Rusev on the post show?
  19. Replies
    162
    Views
    1,931

    Not even Rocky can get him cheers.

    Not even Rocky can get him cheers.
  20. Replies
    162
    Views
    1,931

    It tends to lose its lustre when you've know the...

    It tends to lose its lustre when you've know the outcome for months in advance.
  21. Replies
    162
    Views
    1,931

    So is Rock just there to congratulate Reigns and...

    So is Rock just there to congratulate Reigns and get him cheers?
  22. Replies
    162
    Views
    1,931

    Surprised no NXT appearances.

    Surprised no NXT appearances.
  23. Replies
    162
    Views
    1,931

    Show, Ziggler, Rock, no Orton?

    Show, Ziggler, Rock, no Orton?
  24. Replies
    162
    Views
    1,931

    Thanks for coming Titus!

    Thanks for coming Titus!
  25. Replies
    162
    Views
    1,931

    Ambrose is over but nah they don't want people...

    Ambrose is over but nah they don't want people naturally over.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.