Tab Content
More Activity

1228 Visitor Messages

  1. View Conversation
    I've got deadlines this week haha!
  2. View Conversation
    Nah I know bro!

    And haha, it's good fun tbh! I've made great friends with all the creative members too!
  3. View Conversation
    Haha tbf, he's had a bit of a rough week with HWA related stuff I believe. People let him down on promos and that.
  4. View Conversation
    Other than me I mean haha!
  5. View Conversation
    I didn't even realise mate! Have you told anybody on HWA creative?
  6. View Conversation
    Haha I know what you meant mate
  7. View Conversation
    It's okay bro!

    I went to reply to your PM but you hadn't got any space so I clicked on your profile and realised I didn't even have you as a friend haha!
  8. View Conversation
    Yeah, edit your promo accordingly now and send the whole thing to me please.
  9. View Conversation
    I think Krow got his promo to you yesterday?
    When can I expect the finished article in?
  10. View Conversation
    I assume Krow hasn't got his promo to you for you to do your bit?
    In which case, just do your bit of the promo and send it on to me. I'll have to do Krow's bit for him.
Showing Visitor Messages 1181 to 1190 of 1228

Statistics


Total Posts
Total Posts
10,876
Posts Per Day
8.16
Visitor Messages
Total Messages
1228
Most Recent Message
04-24-2015 10:21 AM
General Information
Join Date
09-02-2011
Referrals
0

105 Friends

  1. AirBourne AirBourne is offline

    The Trinity

    AirBourne
  2. akbar akbar is offline

    Black Ninja!

    • Send a message via AIM to akbar
    akbar
  3. Amerinaine Amerinaine is offline

    The Trinity

    Amerinaine
  4. Asherdelampyr Asherdelampyr is offline

    Moderator

    Asherdelampyr
  5. AshleyPunk AshleyPunk is offline

    Black Ninja!

    AshleyPunk
  6. AWrestlingGod AWrestlingGod is offline

    The Trinity

    AWrestlingGod
  7. B-MCINTYRE B-MCINTYRE is offline

    Black Ninja!

    B-MCINTYRE
  8. bearkg88 bearkg88 is offline

    Black Ninja!

    bearkg88
  9. belleza belleza is offline

    Fresh Member

    belleza
  10. BennyTheBall BennyTheBall is offline

    Black Ninja!

    BennyTheBall
Showing Friends 1 to 10 of 105
Page 1 of 11 123 ... LastLast
View Shaz11's Blog

Recent Entries

$hazBlog: Booking The Divas Champion (Part 2/2)

by Shaz11 on 05-07-2012 at 11:20 AM
What's going on guys! Here is the 2nd and last part of my booking of the Divas Champion!

Please read the 1st part: http://www.ewrestlingnews.com/commun...mpion-(Part-1)

NOTE: ONLY THE IMPORTANT RAW AND SMACKDOWN SHOWS!


Raw: Kharma comes out with a bag, and she grabs a mic. She says that she has finally done

Read More

Categories
Uncategorized

$hazBlog: Booking the Divas Champion (Part 1)

by Shaz11 on 05-02-2012 at 05:51 AM
Layla's return had me thinking, where is her reign gonna lead? Are we gonna witness her add prestige to the belt? Well this is my booking! If probably won't happen, I'll write it anyway!

I WILL ON SHOW THE VITAL RAW AND SMACKDOWN SHOWS, AND ALL PPVS!

Over the Limit: Layla (c) vs Aksana - Divas Champion match
Eve sets up a match for Aksana has her 'gift', no build up

Read More

Updated 05-03-2012 at 07:21 AM by Shaz11

Categories
Uncategorized

$hazBlog: Booking The Miz

by Shaz11 on 03-17-2012 at 08:37 AM
What's up guys, Shaz is back! I haven't blogged in ages! So it's about time I bring my ass back on to the blogging section.

So after The Miz failed to get a spot on Team Laurinitis, the IWC was all wondering if he's gonna turn face and join Team Long. This blog is about how I would book him:

NOTE: ONLY THE IMPORTANT RAWS AND SMACKDOWNS!

Wrestlemania 28: Team

Read More

Updated 03-17-2012 at 11:17 AM by Shaz11

Categories
Uncategorized

$hazBlog: WWE Elimination Chamber Predictions

by Shaz11 on 02-15-2012 at 07:47 PM
What's up guys, Shaz11 here with my predictions for the WWE Elimination Chamber

May Contain Spoilers!!!

1. Beth Phoenix (c) vs Tamina - Divas Champion match
Hopefully this match gets a good 10-15 minutes, these divas can actually wrestle. So Tamina is finally getting a push! HELL YEAH! Obviously Beth is gonna win this, I think Kharma will come out after the match maybe

Read More

Updated 02-16-2012 at 07:16 AM by Shaz11

Categories
Uncategorized

$hazBlog: Booking the WWE Tag Titles

by Shaz11 on 02-14-2012 at 10:33 AM
With only 4 tag team's: Uso Brothers, Epico and Primo, Tylor Reks and Curt Hawkins (who always feature on NXT/Superstars) and Hunico and Camacho (not a tag team but this would be an addition), I don't know how far the WWE will be getting with their tag division. Looking back on YouTube, the tag division was the real deal with the likes of Edge and Christian, Hardy Boys, Dudley Boyz, etc.
NOTE:

Read More

Updated 02-19-2012 at 08:31 AM by Shaz11

Categories
Uncategorized

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.