More Activity

3026 Visitor Messages

  1. View Conversation
    To be fair, that is like the whole point of a horror movie

    Ever watched any Japanese horrors? The Ring and The Eye were my favourites. Freaky shit.

    I'm gonna start with one and see how I get on with them.
  2. View Conversation
    Excellent!
  3. View Conversation
    Therefore think positively.
  4. View Conversation
    Then I'll give it a spin. Can't hurt. Might scare me a little bit, though

    What about Final Destination? I've seen
    number 5 and despite what I think of those sort of gory movies, I thought it was quite good.
  5. View Conversation
    Hey, you're the one doubting it. xD
  6. View Conversation
    Like my girlfriend said, "positive thoughts" xD
  7. View Conversation
    I might have seen Sinister as well last year. I'm getting old and my memory is hazy lol. I remember wanting to see it, but not actually seeing it lol. I'm going to watch Insidious 2 soon. Is it as good as the first?

    I thought that about Gravity, yet was on the edge of my seat. I've never seen a movie that captures the feeling of being in space like that before. It's definitely worth watching.

    Yeah, he's not my type haha.
  8. View Conversation
    I know. I've already watched it twice. I'm in love with Katniss

    Have you seen Gravity yet? I was pretty surprised to see that on there. Thor should be in there soon!

    Oh yeah! Sean Slater! Lol I've not watch Eastybeasties in years, but I knew I knew that face lol. What a bastard he was, though lol.

    I like horror flickies, but not the really gory ones where people get chopped to bits and stuff like Saw and Hostel. That shit makes me cringe lol. The psychological ones are for me. Insidious was the last one I watched, which was quite good actually.
  9. View Conversation
    I'm just gonna watch as many movies as I can and hope for the best!

    Pacific Rim is really good. The little Aisian chick with the really quiet voice from Pitch Perfect is in it too. Lol, she was hilarious in that flick. Also, I'm sure I've seen one of these Robot drivers in Eastenders. The boy done good for himself lol.

    I'm gonna give that movie a whirl and see if it's any good. Probably REALLY bad, but I like the idea of a guy breaking down in a small town that has had exactly the same population for hundreds of years.
  10. View Conversation
    I'm dreading the day that Sky find out about it and block it like they did to Project Free TV the bastards.

    Yeah, he's a bit dreamy but he SUCKED in Green Street. Isn't he in SoA?

    There's a horror movie on MS called Population 436 that looks quite good. Seen it?
Showing Visitor Messages 321 to 330 of 3026
About AshleyPunk

Basic Information

About AshleyPunk
About Me::
I'm a girl, who loves music, concerts, movies, reading and of course WWE.. Been watching ever since Undertaker vs Mankind HINAC...I love being with friends and family :) My life isn't perfect but, it isn't too bad atm.. but, you can get fucked over and shit happens lol
Location:
Northern Ireland
Favorite Shows:
WWE,ROH,Homeland,Sons of Anarchy,The Big Bang Theory
Interests:
Reading,music,concerts,Comic Books, WWE,Films,Being with friends and family and school.
Occupation:
Student
Favorite Wrestler(s):
CM Punk,Jeff Hardy,Undertaker,The Shield,Eddie Guerrero RIP and many more...

Signature




IWA Revolution Creative Team

IWA/WWE

Last Ever IWA Vanities Champion: Juno Mercury!

2013: Women's Wrestler of the Year,Juno Mercury (IWA)
2013: Vanity of the Year,Juno Mercury (IWA)
#RaptureBitch


Statistics


Total Posts
Total Posts
8,286
Posts Per Day
9.21
Visitor Messages
Total Messages
3026
Most Recent Message
11-19-2014 07:50 AM
General Information
Join Date
07-03-2012
Referrals
0

104 Friends

  1. AirBourne AirBourne is online now

    The Trinity

    AirBourne
  2. akbar akbar is offline

    Black Ninja!

    • Send a message via AIM to akbar
    akbar
  3. Amerinaine Amerinaine is offline

    The Trinity

    Amerinaine
  4. AreYaSerious AreYaSerious is offline

    The Trinity

    AreYaSerious
  5. Asherdelampyr Asherdelampyr is offline

    Moderator

    Asherdelampyr
  6. aweso_me aweso_me is offline

    Normal Member

    aweso_me
  7. AWrestlingGod AWrestlingGod is offline

    The Trinity

    AWrestlingGod
  8. B-MCINTYRE B-MCINTYRE is offline

    Black Ninja!

    B-MCINTYRE
  9. bearkg88 bearkg88 is offline

    Black Ninja!

    bearkg88
  10. BennyTheBall BennyTheBall is online now

    Black Ninja!

    BennyTheBall
Showing Friends 1 to 10 of 104
Page 1 of 11 123 ... LastLast

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.