Conversation Between Viking and Iscariot

7 Visitor Messages

1. hehe, alt for mange år i studentpolitikken lokalt og nasjonalt, men aldri helt funnet riktig parti for vanlig politikk.

Som jeg pleier å si når noen stusser: Wrestling er såpeopera for mannfolk. :P
  2. politikk interresert også? fint å møte andre oppegående folk som også liker wrestling. liker å tenke på meg selv som en intelligent person, men med en gang folk hører jeg liker wrestling blir jeg sett på som en idiot.
  3. Hehe, er absolutt blogging etter innfallsmetoden på min egen ja. Og angående VGD, vært der siden 2001, men nå for tiden er det mest wrestling og litt norsk fotball, diskutere politikk på nett har jeg gitt opp.

Og nei, det er lite Cenamarks, noen glade entusiaster uten videre kunnskap, noen svært kunnskapsrike og ett og annet troll.
  4. forresten nice blog. virker som du skriver om stort sett alt som faller deg inn
  5. er det aktivt inne på VGD da? er så tungvint å bruke at jeg gidder rett å slett ikke å holde på. er det seriøse fans der eller er det bare cenamarks?
  6. Hei, flere nordmenn her altså. Nei vet ikke om noen brukere, men mener det er i hvertfall to fra Wrestling forumet på VGD som har nevnt at de bruker denne siden. Har forresten en del norskspråklige bloggposter om Wrestling på bloggen min om du er interessert: http://polarcoordinate.wordpress.com
  7. kult at d e nordmenn her. veit du om d e nokken andre her?
Showing Visitor Messages 1 to 7 of 7

© 2011 eWrestlingNews, All Rights Reserved.