PDA

View Full Version : Fun Project: Logo Redesign!



Rated_R(ob)KO
06-20-2011, 04:53 AM
For anyone out there with skills in Photoshop, MS Paint, Dreamweaver, or whatever else... Make a new logo for THE 'E. Doesn't matter what it looks like in the end. I just wanna see what everyone comes up with. If it goes like I think it will, this should be fun, scary and possibly a bit WTF!

Let 'em rip!

(*Note: I'll post mine after I get home from work.)

MrzigglesFTW!
06-20-2011, 06:35 AM
Let the sig speak for itself.

Necroyeti
06-20-2011, 06:48 AM
http://i.imgur.com/qBZ1U.jpg
http://i.imgur.com/yaTpy.jpg
Drew the current and old logos with my eyes closed.

It represents the amount of effort the company puts into things these days. Or something profound like that.

MrzigglesFTW!
06-20-2011, 07:04 AM
never mind i deleted the sig.

SnaggleTooth
06-20-2011, 10:08 AM
When HHH and Steph decide to sell out...

http://dl.dropbox.com/u/16197840/web/wwed.jpg

K-Jammin
06-20-2011, 10:13 AM
http://i.imgur.com/qBZ1U.jpg
http://i.imgur.com/yaTpy.jpg
Drew the current and old logos with my eyes closed.

It represents the amount of effort the company puts into things these days. Or something profound like that.

This actually made me laugh out loud.

jordan1995
06-20-2011, 10:16 AM
http://i.imgur.com/qBZ1U.jpg
http://i.imgur.com/yaTpy.jpg
Drew the current and old logos with my eyes closed.

It represents the amount of effort the company puts into things these days. Or something profound like that.


lmao hahaaaa

The Natural
06-20-2011, 12:24 PM
This actually made me laugh out loud.

Nice sig dude.....he will be missed

Tommy Thunder
06-20-2011, 12:35 PM
http://i.imgur.com/qBZ1U.jpg
http://i.imgur.com/yaTpy.jpg
Drew the current and old logos with my eyes closed.

It represents the amount of effort the company puts into things these days. Or something profound like that.

I can see the amount of effort and thought that went into this. Very good job.

TNA 'The very best'
06-20-2011, 12:38 PM
Nice sig dude.....he will be missed

Seconded or is it thirdededed either way I agree

Y2Jryder
06-20-2011, 12:41 PM
http://i.imgur.com/qBZ1U.jpg
http://i.imgur.com/yaTpy.jpg
Drew the current and old logos with my eyes closed.

It represents the amount of effort the company puts into things these days. Or something profound like that.

lol, :'):'):')

S.E. Zero
06-20-2011, 12:41 PM
http://i.imgur.com/qBZ1U.jpg
http://i.imgur.com/yaTpy.jpg
Drew the current and old logos with my eyes closed.

It represents the amount of effort the company puts into things these days. Or something profound like that.

Best post ever, it made me laugh a lot.

MattTY2JHBK
06-20-2011, 12:46 PM
Maybe this thread should close because Nobody is gonna top that :D

AOF666
06-20-2011, 03:17 PM
Don't know how to use photo shop but my idea, Bring Back Doink the Clown, make him the face of the company. Change the logo W to an E in clown make up.

TNA 'The very best'
06-20-2011, 04:54 PM
Rated RKO I'm dying to know who that woman is in your sig??

dres1214
06-20-2011, 04:55 PM
http://kidswwe.files.wordpress.com/2008/04/wwe-logo-new.jpg
http://teenymanolo.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/03/wwe_kids_logo.jpg

Steve Austin
06-20-2011, 05:12 PM
http://farm4.static.flickr.com/3255/2722491811_da9dbedf6c.jpg

Steve Austin
06-20-2011, 05:14 PM
Or http://www.thewrestlingfan.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/kissmyasskids.jpg

SnaggleTooth
06-20-2011, 07:06 PM
http://dl.dropbox.com/u/16197840/web/wwerus.jpg

brewer314
06-20-2011, 08:34 PM
For anyone out there with skills in Photoshop, MS Paint, Dreamweaver, or whatever else... Make a new logo for THE 'E. Doesn't matter what it looks like in the end. I just wanna see what everyone comes up with. If it goes like I think it will, this should be fun, scary and possibly a bit WTF!

Let 'em rip!

(*Note: I'll post mine after I get home from work.)

Dude, your a fucking clown.

Rated_R(ob)KO
06-20-2011, 11:07 PM
Dude, your a fucking clown.

Did your father go out for milk and never come back? I think that would explain you.

KJ PUNK
06-20-2011, 11:14 PM
Off topic, but Rob i stare at that ass on everyone of your posts lol. Very distracting.

Rated_R(ob)KO
06-20-2011, 11:20 PM
Off topic, but Rob i stare at that ass on everyone of your posts lol. Very distracting.

I know, I know... I'm a horrible person lol. I bring the gift of fine asses into this world. Her name is April SUmmers. There's a Porn Star with the same name but she's NOWHERE near as fine as this one is. Go fourth and conquer Google/Bing my friend. Go fourth.