PDA

View Full Version : Who's The Most Liked On EWN.



Scottland
11-19-2010, 10:50 PM
Okay, we've had polls for "The Most Hated", "The Best Feud", "The Biggest Tool", "The Most Standout" & so forth. So, let's add to it & have the "Most Popular". The nominees are:

Bodom
11-19-2010, 10:59 PM
"Like"?

Im confused....

Scottland
11-19-2010, 11:00 PM
"Like"?

Im confused....

"Popular"...is what I mean.

SilverLace
11-19-2010, 11:02 PM
I voted for Mr. Cheerful, Scottland. I mean look at what he puts up with regarding the baby-oil attacks from IPITS.

Bodom
11-19-2010, 11:04 PM
"Popular"...is what I mean.

It was also a joke on all the "hateful" polls we've had

Scottland
11-19-2010, 11:05 PM
I voted for Mr. Cheerful, Scottland. I mean look at what he puts up with regarding the baby-oil attacks from IPITS.

Thanks man. I'm not showing any bias in this poll.

Bodom
11-19-2010, 11:06 PM
Thanks man. I'm not showing any bias in this poll.

I can tell. You actually added IPITS lol

Scottland
11-19-2010, 11:09 PM
I can tell. You actually added IPITS lol

Hey...it is what it is. This poll is just for fun like all the rest.

P.S. The next poll should be "Who's The Toughest S.O.B."

Dameduse823
11-19-2010, 11:13 PM
I'm fairly new here but I voted for Scottland since he seems to be the most relaxed on the poll, or at least the one i haven't seen egtting into arguments on many of the threads

IrkenInvader
11-19-2010, 11:17 PM
I voted for me.

Bodom
11-19-2010, 11:18 PM
I voted for me.

This is why you're the most hated asstool

Scottland
11-19-2010, 11:19 PM
I voted for me.

lol.......

Rich Cranium
11-19-2010, 11:20 PM
I voted Robstar - not as a cheesy way to avoid his ban hammer but because he seems cool and fair.

Scottland
11-20-2010, 05:20 PM
I voted Robstar - not as a cheesy way to avoid his ban hammer but because he seems cool and fair.

I feel there is a bribe being placed somewhere in there. Rich are you feeling the pressure of the hammer? lol

Bodom
11-20-2010, 05:23 PM
I feel there is a bribe being placed somewhere in there. Rich are you feeling the pressure of the hammer? lol

If he was really bribing Rob he'd call Vickie the most beautiful woman on the planet.

Scottland
11-20-2010, 05:24 PM
If he was really bribing Rob he'd call Vickie the most beautiful woman on the planet.

Hey, he may think that...

Robstar
11-20-2010, 06:31 PM
I voted Robstar - not as a cheesy way to avoid his ban hammer but because he seems cool and fair.

Awww, Rich I'm humbled! I can never decide whether to vote in these polls. So far I haven't but I want to see how it's going!

IrkenInvader
11-21-2010, 10:01 PM
Awww, Rich I'm humbled! I can never decide whether to vote in these polls. So far I haven't but I want to see how it's going!

Vote for me.

Bodom
11-21-2010, 10:05 PM
This poll is still open?

IrkenInvader
11-22-2010, 11:55 AM
This poll is still open?

Yep, till December 4.

Bodom
11-22-2010, 11:57 AM
Good lord.

SilverGhost
11-22-2010, 12:00 PM
I am neither hated or liked.

Hmm....

IrkenInvader
11-22-2010, 12:01 PM
I am neither hated or liked.

Hmm....

Same with SilverCena.

Bodom
11-22-2010, 12:03 PM
Same with SilverCena.

And me.........

Iron Ape
11-23-2010, 02:10 AM
I think Rob and Bodom are the two most level-headed and enjoyable people to interact with. Even though they're both mods and equipped with fairly good bullshit detectors, that doesn't prevent either one of them from being people you can joke around with.

Scottland
11-23-2010, 03:13 AM
I think I can officially take my name off this list. IrkenInVader, you are no longer the most hated after my minor feud with Iron Ape which caused an absurd argument lol.

Iron Ape
11-23-2010, 03:21 AM
I think I can officially take my name off this list. IrkenInVader, you are no longer the most hated after my minor feud with Iron Ape which caused an absurd argument lol.

Jesus Christ. You just can't let it go, can you? You seriously need to grow the hell up.

Scottland
11-23-2010, 03:23 AM
Jesus Christ. You just can't let it go, can you? You seriously need to grow the hell up.

Dude, I wasn't bugging you & I did let it go. I was just joking around on my comment in here. Get off my case for God sakes.

Iron Ape
11-23-2010, 03:26 AM
Dude, I wasn't bugging you. I was just joking around on that comment. Get off my case for God sakes

Get off your case? Are you serious? You're the one going into other threads and bringing me up over some trivial nonsense that should just be left alone. Quit trying to turn things around when you're the one being childish and in the wrong.

Scottland
11-23-2010, 03:30 AM
Get off your case? Are you serious? You're the one going into other threads and bringing me up over some trivial nonsense that should just be left alone. Quit trying to turn things around when you're the one being childish and in the wrong.

Dude, I was JOKING around with the comment I made in here. Seriously, f*** off!

Robstar
11-23-2010, 04:37 AM
Alright you two, just stay away from each other for a bit. Bodom is ban happy right now ;) jk, SG is dating Goldust and I am busy trying to get these charges Vickie laid downgraded! We have enough shit to deal with! :D

SilverGhost
11-23-2010, 10:34 AM
Alright you two, just stay away from each other for a bit. Bodom is ban happy right now ;) jk, SG is dating Goldust and I am busy trying to get these charges Vickie laid downgraded! We have enough shit to deal with! :D

Says the man who had Regaldust in the sig and WANTED IPITS.

Bodom
11-23-2010, 10:40 AM
Alright you two, just stay away from each other for a bit. Bodom is ban happy right now ;) jk, SG is dating Goldust and I am busy trying to get these charges Vickie laid downgraded! We have enough shit to deal with! :D

Yeah you really need to emphasize the "jk". Willing to be someone out there will take it out of context.

SilverGhost
11-23-2010, 10:43 AM
Yeah you really need to emphasize the "jk". Willing to be someone out there will take it out of context.

Lol I saw that.

Were you ban happy? xD

Bodom
11-23-2010, 10:45 AM
Lol I saw that.

Were you ban happy? xD

I don't enjoy banning. But if it needs to be done, then I'll do it.

In that recent case, it needed to be done.

SilverGhost
11-23-2010, 10:48 AM
Yeah....

And the other guy not so long ago.(WWTNA)

Bodom
11-23-2010, 10:59 AM
Oh yeah.

That guy needed to go.

Rich Cranium
11-23-2010, 11:25 AM
Who was the latest to have the pleasure of feeling Bodom's wrath?

Bodom
11-23-2010, 11:27 AM
Just all the resurrections of WWTNA

el gabo
11-23-2010, 11:49 AM
Just all the resurrections of WWTNA

I saw him. He even tries to a similar name. What a jackass.

There should be a rule written in the forum that states:
"Anyone that uses the phrase 'Just saying' will be automatically banned from this site... and is an *ss"

IPEEINTHESHOWER
11-23-2010, 12:11 PM
I saw him. He even tries to a similar name. What a jackass.
There should be a rule written in the forum that states:
"Anyone that uses the phrase 'Just saying' will be automatically banned from this site... and is an *ss"

just saying.

u mad????

muuuhahahahhahahha

SilverGhost
11-23-2010, 12:21 PM
just saying.

u mad????

muuuhahahahhahahha

Its THIS guy again.....-smh-

IPEEINTHESHOWER
11-23-2010, 12:30 PM
Its THIS guy again.....-smh-

his new name is WWTNA BACK FROM THERAPY

SilverGhost
11-23-2010, 12:39 PM
his new name is WWTNA BACK FROM THERAPY

Did you see him on your way to the therapist?

IPEEINTHESHOWER
11-23-2010, 12:42 PM
Did you see him on your way to the therapist?

Did I see him, hell, he gave me a ride there.:p

SilverGhost
11-23-2010, 12:44 PM
Did I see him, hell, he gave me a ride there.:p

LOL XD

-smh@WWTNA-

IPEEINTHESHOWER
11-23-2010, 01:15 PM
I'm winning in the poll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=-DIETlxquzY

IrkenInvader
11-23-2010, 05:17 PM
I'm winning in the poll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The people who vote for him are the same people that chear for Cena.

SaberToothTigerz
11-23-2010, 05:37 PM
im bad at judging people and im already a "god" in this forum.

IrkenInvader
11-23-2010, 05:43 PM
I don't know why a vote is even necessary its obvious I'm the most liked.

SaberToothTigerz
11-23-2010, 05:46 PM
I don't know why a vote is even necessary its obvious I'm the most liked.

2 facts about me
a awesome sig that makes the guy on my icon see what ur doing next.

IrkenInvader
11-23-2010, 05:58 PM
2 facts about me
a awesome sig that makes the guy on my icon see what ur doing next.

Can you count?

SilverLace
11-23-2010, 06:07 PM
Can you count?

1,2,3,4,5,......

IPEEINTHESHOWER
11-23-2010, 06:25 PM
The people who vote for him are the same people that chear for Cena.

I was just going through my photo album and found a picture of Irken......

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTa1oCQ0HmY24AG_2UFwNeP3D0BWjTKe zUcJK11YOxnY7Fqgq492g

what it do

U MAD???

Robstar
11-23-2010, 06:48 PM
I don't know why a vote is even necessary its obvious I'm the most liked.

Lol, that's the spirit! If Vickie were on here, she'd be most popular!

The Brown One
12-04-2010, 08:41 PM
2 facts about me
a awesome sig that makes the guy on my icon see what ur doing next.

Damn u for having "the guy on your icon" see what I'm gonna do next!!

Bodom
12-04-2010, 08:43 PM
Damn u for having "the guy on your icon" see what I'm gonna do next!!

TMI dude TMI!

The Brown One
12-23-2010, 04:07 AM
TMI dude TMI!

My apologies. But don't act innocent :P

Robstar
11-26-2012, 03:37 AM
Aaaaah, back in the early days, so few to choose from!

Dennis
11-26-2012, 11:27 AM
Aaaaah, back in the early days, so few to choose from!
it looks like you have been a fan of vickie the entire time! I bet a modern poll on this site would be hilarious.

Tomsta666
11-26-2012, 11:34 AM
I bet a modern poll on this site would be hilarious.

Oh god no! There's enough circle jerking in the efeds! :p

Dennis
11-26-2012, 11:35 AM
Oh god no! There's enough circle jerking in the efeds! :p
I don't efed so I can't diss. I only hear bad things about it, I think some efedder should defend themselves! :)

Destruction
11-26-2012, 12:57 PM
http://www.ewrestlingnews.com/community/showthread.php?27773-Who-is-the-most-liked-on-eWN-*updated*

Yeah. Totally Unbiased

Robstar
11-26-2012, 02:04 PM
Oh god no! There's enough circle jerking in the efeds! :p

That's almost worth sigging Tomsta!