PDA

View Full Version : NXT scotty 2 hotty



jordan1995
07-16-2012, 01:53 PM
So i read the spoilers and immediately looked on YouTube to see what i could find, and after watching this these i cannot wait !!!


http://www.youtube.com/watch?v=-Z3mRNaYz-s&feature=related


http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=P1rQsg1CYrI

jordan1995
07-16-2012, 02:02 PM
http://www.youtube.com/watch?v=eqirtAnE44E

Cabers
07-16-2012, 02:14 PM
My first reaction to your post was bitch be trollin!


And now with proof ahhhhh yeaahh love S2H!!!

Tomsta666
07-16-2012, 02:15 PM
*Does the worm*

Cabers
07-16-2012, 02:18 PM
PS R.I.P headphones! Damn what a reaction!

jordan1995
07-16-2012, 02:19 PM
haha i honestly cant wait to see this !!

sorry about the headphones hahaha

Wade Barrett 1979
07-16-2012, 02:22 PM
That was absolute class!!

jordan1995
07-16-2012, 02:23 PM
That was absolute class!!

I just wish they would have done it on raw , nevertheless still look forward to seeing how it comes off on tv

THE HEARTBREAK KID
07-16-2012, 02:24 PM
Haha! Awesome. :D

Can't wait too watch that episode.

Wade Barrett 1979
07-16-2012, 02:25 PM
I just wish they would have done it on raw , nevertheless still look forward to seeing how it comes off on tv

It would have been epic on Raw but I'll settle for any appearance of the worm!!

Tommy Thunder
07-16-2012, 02:26 PM
OMG! I remember reading last week that he was at the tapings! Totally forgot about it though! Can't wait for Wednesday to see this now!

jordan1995
07-16-2012, 02:28 PM
He got an awesome pop aswell, at least it wasn't awkward like Brian Christophers return haha

Cabers
07-16-2012, 02:59 PM
I just wish they would have done it on raw , nevertheless still look forward to seeing how it comes off on tv

Bitch please NXT is far more entertaining and interesting if i was S2H i wouldn't have it any other way unless it involved hanging out with Paige #howya ;)

Robstar
07-16-2012, 03:00 PM
Strange that it's not on Raw and by the time it does screen, the 1000th Raw will probably be a distant memory.

Wade Barrett 1979
07-16-2012, 03:01 PM
Bitch please NXT is far more entertaining and interesting if i was S2H i wouldn't have it any other way unless it involved hanging out with Paige #howya ;)

Mah dawg!!

:D

Cabers
07-16-2012, 03:07 PM
Mah dawg!!

:D

Check the sig!! Rosa who? lol

Tommy Thunder
07-16-2012, 03:11 PM
Strange that it's not on Raw and by the time it does screen, the 1000th Raw will probably be a distant memory.

Isn't it for this week's NXT?

Wade Barrett 1979
07-16-2012, 03:12 PM
Check the sig!! Rosa who? lol

Swaheeeet! :D

jordan1995
07-16-2012, 03:14 PM
Bitch please NXT is far more entertaining and interesting if i was S2H i wouldn't have it any other way unless it involved hanging out with Paige #howya ;)

wow !!

Robstar
07-16-2012, 03:20 PM
Check the sig!! Rosa who? lol

I think you need to choose one or the other for your sig. 2 is too large

Wade Barrett 1979
07-16-2012, 03:24 PM
I think you need to choose one or the other for your sig. 2 is too large

Or he can hide the video under a spoiler tag! ;)

Cabers
07-17-2012, 02:53 PM
Or he can hide the video under a spoiler tag! ;)

And that is a winning idea! Silly Robstar asking for less of Paige you get this robstar!


http://www.youtube.com/watch?v=_GYStSBiiEg&feature=related

Tommy Thunder
07-17-2012, 02:57 PM
And that is a winning idea! Silly Robstar asking for less of Paige you get this robstar!


http://www.youtube.com/watch?v=_GYStSBiiEg&feature=related

I'm glad you chose to hide the video rather than that incredible picture!

Cabers
07-17-2012, 03:23 PM
I'm glad you chose to hide the video rather than that incredible picture!

Just like a lazy wwe writer it was a no contest ;)

Robstar
07-17-2012, 03:25 PM
And that is a winning idea! Silly Robstar asking for less of Paige you get this robstar!


http://www.youtube.com/watch?v=_GYStSBiiEg&feature=related

*yawn* Still not as doable as a Guerrero!