PDA

View Full Version : Who will win the premier league first



pauadrian
06-16-2012, 05:13 PM
The poll master is back

vote NAOOOOOOOO

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:15 PM
Guess who I picked?

:D

pauadrian
06-16-2012, 05:16 PM
Guess who I picked?

:D

Votes are public, oh nice I see you picked Wigan, I picked Liverpool cus they never gonna win

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:19 PM
Votes are public, oh nice I see you picked Wigan, I picked Liverpool cus they never gonna win

You didn't pick Heskey?! WTF!

:D

pauadrian
06-16-2012, 05:20 PM
You didn't pick Heskey?! WTF!

:D

Wigan and Heskey gonna win it together so might as well pick Wigan :D

Tommy Thunder
06-16-2012, 05:23 PM
Well it's obvious. It'll be Wigan, duh.

pauadrian
06-16-2012, 05:24 PM
Well it's obvious. It'll be Wigan, duh.

Hell yeah :cool:

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:27 PM
Wigan and Heskey gonna win it together so might as well pick Wigan :D

http://farm8.static.flickr.com/7105/7255362742_4fee93746b.jpg

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:28 PM
OK then, who voted Arsenal but won't own up?

:D

Tommy Thunder
06-16-2012, 05:29 PM
Hell yeah :cool:

Only after the get Paul Jewell back though :p

Destruction
06-16-2012, 05:29 PM
OK then, who voted Arsenal but won't own up?

:D

akbar! :mad:...

No_1eddiefan
06-16-2012, 05:30 PM
Gonna be us. Clearly.

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:35 PM
Gonna be us. Clearly.

Who do you follow? Surely not Leeds?!

pauadrian
06-16-2012, 05:35 PM
I have no idea how this took off :rolleyes:

pauadrian
06-16-2012, 05:35 PM
Who do you follow? Surely not Leeds?!

Apparently he does

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:35 PM
akbar! :mad:...

Bet it threw him with it saying Arsenal and not RVP! :p

:D

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:36 PM
I have no idea how this took off :rolleyes:

Football threads = Ratings!

No_1eddiefan
06-16-2012, 05:38 PM
Who do you follow? Surely not Leeds?!

Haha, yes mate! I just don't get involved in the banter, because- lets face it. How can I take the piss out of anybody, I'm a fuckin' Leeds fan!

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:39 PM
Haha, yes mate! I just don't get involved in the banter, because- lets face it. How can I take the piss out of anybody, I'm a fuckin' Leeds fan!

Pau's Wigan! Doesn't stop him!

:D

pauadrian
06-16-2012, 05:39 PM
Haha, yes mate! I just don't get involved in the banter, because- lets face it. How can I take the piss out of anybody, I'm a fuckin' Leeds fan!

Yeah at least Wigan beat Liverpool :p and arsenal and United

pauadrian
06-16-2012, 05:39 PM
Pau's Wigan! Doesn't stop him!

:D

We beat Liverpool

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:41 PM
We beat Liverpool

One game doesn't make a season!!

:p

pauadrian
06-16-2012, 05:41 PM
One game doesn't make a season!!

:p

Arsenal and United

No_1eddiefan
06-16-2012, 05:41 PM
Yeah at least Wigan beat Liverpool :p and arsenal and United

Haha, the only way I could say Leeds beat Manchester United is if I turned around and spoke about 2 years ago.

akbar
06-16-2012, 05:43 PM
Who else voted RVP I mean Arsenal but won't fess up:confused:

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:43 PM
Arsenal and United

3 games don't make a season then! :p

:D

No_1eddiefan
06-16-2012, 05:44 PM
Who else voted RVP I mean Arsenal but won't fess up:confused:

If you click the number of votes, it tells you who voted.

akbar
06-16-2012, 05:44 PM
Haha, yes mate! I just don't get involved in the banter, because- lets face it. How can I take the piss out of anybody, I'm a fuckin' Leeds fan!
Basically Every Spurs, Liverpool, Wigan, Aston Villa etc...fans needs to follow this rule !

pauadrian
06-16-2012, 05:45 PM
3 games don't make a season then! :p

:D

Course it does, saved us from relegation which reminds me


http://www.youtube.com/watch?v=r1Zk5N3G_4Y

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:45 PM
Who else voted RVP I mean Arsenal but won't fess up:confused:

Two Arsenal fans??? WTF????



:D

pauadrian
06-16-2012, 05:45 PM
Basically Every Spurs, Liverpool, Wigan, Aston Villa etc...fans needs to follow this rule !

We beat you doesn't matter :D

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:46 PM
Basically Every Spurs, Liverpool, Wigan, Aston Villa etc...fans needs to follow this rule !

Forgetting RVP FC are we??

:D

akbar
06-16-2012, 05:48 PM
Forgetting RVP FC are we??

:D
Says a lot about your team when one player can gain Champ League while 11 of your players can't...

pauadrian
06-16-2012, 05:49 PM
Says a lot about your team when one player can gain Champ League while 11 of your players can't...

Oh my goodness shucky ducky quack quack

No_1eddiefan
06-16-2012, 05:49 PM
Basically Every Spurs, Liverpool, Wigan, Aston Villa etc...fans needs to follow this rule !

Why am I not surprised coming from an Arsenal fan?!

pauadrian
06-16-2012, 05:50 PM
Why no love for BORO :p

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:50 PM
Says a lot about your team when one player can gain Champ League while 11 of your players can't...

Thought we'd get some silveware for a change but of course, you don't remember what that's like!


:D

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:51 PM
Why no love for BORO :p

Waiting for Tomsta! :D

pauadrian
06-16-2012, 05:52 PM
Waiting for Tomsta! :D

Quite surprised it's quite tight this poll, thought everybody would vote for Heskey :p

Mojo Tartarus
06-16-2012, 05:53 PM
Quite surprised it's quite tight this poll, thought everybody would vote for Heskey :p

Give it a day or two! :D

akbar
06-16-2012, 06:19 PM
Why am I not surprised coming from an Arsenal fan?!
They've been pushing above their weight lately...oh well Arry is gone and Mid-Table is soon come for them :o

Y2Jryder
06-16-2012, 06:22 PM
I fucking love Heskey so I.......... voted Leeds Utd:D

pauadrian
06-16-2012, 06:23 PM
Can't believe Leeds is actually winning this
I made this so you could all vote either Wigan or Heskey :mad:

Y2Jryder
06-16-2012, 06:24 PM
Can't believe Leeds is actually winning this
I made this so you could all vote either Wigan or Heskey :mad:
Leeds utd are awesome:D

pauadrian
06-16-2012, 06:25 PM
Leeds utd are awesome:D

YOU CHEATING SON OF A BITCH :mad:

Y2Jryder
06-16-2012, 06:27 PM
YOU CHEATING SON OF A BITCH :mad:

You just had give us the possibility to vote for Arsenal and Wigan, than you would've won:D

Tomsta666
06-16-2012, 06:32 PM
what a ridiculous poll :rolleyes:

pauadrian
06-16-2012, 06:32 PM
what a ridiculous poll :rolleyes:

You only say that cus you ain't winning :p

Tommy Thunder
06-16-2012, 06:35 PM
Leeds winning the poll? I mean, there's actually people out there who like Leeds?! Who'd have thought!!

pauadrian
06-16-2012, 06:36 PM
Leeds winning the poll? I mean, there's actually people out there who like Leeds?! Who'd have thought!!

Y2JRyder cheated

magglis
06-16-2012, 06:37 PM
Leeds for me:rolleyes:

No_1eddiefan
06-16-2012, 06:37 PM
Leeds winning the poll? I mean, there's actually people out there who like Leeds?! Who'd have thought!!

I don't like Leeds, Tommy! I LOVE LEEDS!

We deserve to be winning this poll. It shall bring us joy from the depths of the bullshit land Ken Bates has taken us to.

No_1eddiefan
06-16-2012, 06:38 PM
Pau, this is the greatest poll ever created.

pauadrian
06-16-2012, 06:39 PM
I don't like Leeds, Tommy! I LOVE LEEDS!

We deserve to be winning this poll. It shall bring us joy from the depths of the bullshit land Ken Bates has taken us to.

Nah you just suck :p

magglis
06-16-2012, 06:40 PM
Nah you just suck :p
Wigan sucks:p

pauadrian
06-16-2012, 06:40 PM
Pau, this is the greatest poll ever created.

I am the IT factor of professional polling and the greatest poller that ever lived

magglis
06-16-2012, 06:42 PM
I am the IT factor of professional polling and the greatest poller that ever lived
:rolleyes:

VanHooliganX
06-17-2012, 12:51 AM
Haha, yes mate! I just don't get involved in the banter, because- lets face it. How can I take the piss out of anybody, I'm a fuckin' Leeds fan!

*looks at City minus the past 5 years* :( I know that feel pal

*looks at City the past 5 years* FUCK YOU ALL I AM THE BANTER MASTER!

DUBS CHECK 'EM!

VanHooliganX
06-17-2012, 12:52 AM
I went for Boro. I don't actually know who will be the first out of those honestly :S Maybe never for all of them, who knows.

Reason I picked Boro is cause apparently they're called the boro and they're adored. They play in the colours of red and white and are apparently explosive like dynamite.

Mojo Tartarus
06-17-2012, 03:28 AM
Come on guys, talk sense! You all know Liverpool will win it NEXT season! :rolleyes:


:D

VanHooliganX
06-17-2012, 05:32 AM
Come on guys, talk sense! You all know Liverpool will win it NEXT season! :rolleyes:


:D

Bitch please!

We all know the Whitecaps are winning it next year!