PDA

View Full Version : Watermelon?



Kincaid
12-13-2011, 03:40 PM
Why there is no thread about this already I HAVE NO IDEA. Last night during the Cena vs. Mark Henry match Michael Cole said that Mark Henry was trying to smash Cena's head "like a watermelon". The King sounded concerned afterwards with a "Did you say WATERMELON?" I'm surprised no one is talking about this. I don't think Cole meant to say it but he did. It was vaugely racist, obviously. Thoughts?

URATOOL
12-13-2011, 03:44 PM
Why there is no thread about this already I HAVE NO IDEA. Last night during the Cena vs. Mark Henry match Michael Cole said that Mark Henry was trying to smash Cena's head "like a watermelon". The King sounded concerned afterwards with a "Did you say WATERMELON?" I'm surprised no one is talking about this. I don't think Cole meant to say it but he did. It was vaugely racist, obviously. Thoughts?

So you are one of those people. Someone that reads racism into situations it's not in.

Watermelons are round. Like a head. If you crush them they explode. Like a head would. Spraying red shit everywhere. Like a head would. That is what he meant.

Or are you saying watermelons are purely the reserve of one particular race? tut tut. Now that IS racist.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 03:46 PM
Is everybody on speed balls today?!

Kincaid
12-13-2011, 03:47 PM
I'm not the only one. King thought the same thing.

K-Jammin
12-13-2011, 03:47 PM
I'm not the only one. King thought the same thing.

He told you this did he?

Vegas
12-13-2011, 03:49 PM
Is everybody on speed balls today?!

It would appear so. Are you going to have a britani pic of the week thing going on with your sig lol?

Giddy
12-13-2011, 03:49 PM
I wasn't even aware watermelon was racist... But I really don't believe Michael Cole was trying to be racist, that analogy has been used many times, but when the black guy uses it, it suddenly becomes racist... I don't think so

thejman93
12-13-2011, 03:50 PM
He told you this did he?

lol

That's my man.

Yeah,Cole meant nothing by it.

Steve Austin
12-13-2011, 03:51 PM
Haha, these threads get funnier every day!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 03:51 PM
It would appear so. Are you going to have a britani pic of the week thing going on with your sig lol?

Damn straight!! Putting the greatness that is Britani, out there for all to see!! :D

Vegas
12-13-2011, 03:56 PM
Damn straight!! Putting the greatness that is Britani, out there for all to see!! :D

Hell yes! Some like her is needed to breath life into the divas

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 03:57 PM
Hell yes! Some like her is needed to breath life into the divas

Hopefully shouldn't be too long, before she reports to FCW! :)

Tomsta666
12-13-2011, 04:06 PM
@ OP, Stop niggling over petty insignificant things!!
I used the word "niggling", did that sound a little bit racist?

GOOOD LAWDY!!!


Damn straight!! Putting the greatness that is Britani, out there for all to see!! :D

Here here! THIS THREAD IS NOW ABOUT BRITANI KNIGHT!!

http://ringbellesonline.com/wp-content/uploads/2011/04/200424_10150134808635688_815700687_6618708_7283630 _n.jpg

Steve Austin
12-13-2011, 04:09 PM
Good call Tomstaa! I would post a pic but I don't want Wade to run out of good sigs :)

URATOOL
12-13-2011, 04:10 PM
I went out with her a couple of times. Nice girl. Very 'accommodating'.....

Dr. Death
12-13-2011, 04:10 PM
She's not racist against watermelons is she?

K-Jammin
12-13-2011, 04:11 PM
She's not racist against watermelons is she?

Who knows, you can't even buy a watermelon without being called racist these days.

Vegas
12-13-2011, 04:12 PM
@ OP, Stop niggling over petty insignificant things!!
I used the word "niggling", did that sound a little bit racist?

GOOOD LAWDY!!!



Here here! THIS THREAD IS NOW ABOUT BRITANI KNIGHT!!

http://ringbellesonline.com/wp-content/uploads/2011/04/200424_10150134808635688_815700687_6618708_7283630 _n.jpg

Great call dude! A great female wrestler NOT a diva

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:13 PM
This thread is now officially, awesome! :)

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:13 PM
@ OP, Stop niggling over petty insignificant things!!
I used the word "niggling", did that sound a little bit racist?

GOOOD LAWDY!!!



Here here! THIS THREAD IS NOW ABOUT BRITANI KNIGHT!!

http://ringbellesonline.com/wp-content/uploads/2011/04/200424_10150134808635688_815700687_6618708_7283630 _n.jpg

Thumbs up from Britani, nice!!

Vegas
12-13-2011, 04:14 PM
This thread is now officially, awesome! :)

A great way to derail a thread!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:16 PM
A great way to derail a thread!

Absolute genius!!

Fonty
12-13-2011, 04:16 PM
For all of claiming the guy who started this post is a racist, then it is you who is ignorant. Michael Cole is always saying rude shit to the Diva's, making terrible remarks about Jr's stroke, & even made gay slurs on twitter. King caught what he said as possibly being misconstrued as semi-racist, and said, "Did you say watermelon?" So for all you marks defending Cole, or just using this instance to call Kincaid a racist, you're dumb. Maybe it wouldn't have been an issue that Kincaid had picked up on, had not Michael Cole had a history of shit like this. If you're gonna take stabs at Kincaid using the "racist card", do your homework 1st.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:18 PM
http://www.youtube.com/watch?v=n1E_FTItQBk

http://www.youtube.com/watch?v=jbJMLlln5kU

URATOOL
12-13-2011, 04:18 PM
For all of claiming the guy who started this post is a racist, then it is you who is ignorant. Michael Cole is always saying rude shit to the Diva's, making terrible remarks about Jr's stroke, & even made gay slurs on twitter. King caught what he said as possibly being misconstrued as semi-racist, and said, "Did you say watermelon?" So for all you marks defending Cole, or just using this instance to call Kincaid a racist, you're dumb. Maybe it wouldn't have been an issue that Kincaid had picked up on, had not Michael Cole had a history of shit like this. If you're gonna take stabs at Kincaid using the "racist card", do your homework 1st.

Who called him racist?

Fonty
12-13-2011, 04:19 PM
You did, Uratool. "You're one of those?" Don't back peddle now.

K-Jammin
12-13-2011, 04:20 PM
For all of claiming the guy who started this post is a racist, then it is you who is ignorant. Michael Cole is always saying rude shit to the Diva's, making terrible remarks about Jr's stroke, & even made gay slurs on twitter. King caught what he said as possibly being misconstrued as semi-racist, and said, "Did you say watermelon?" So for all you marks defending Cole, or just using this instance to call Kincaid a racist, you're dumb. Maybe it wouldn't have been an issue that Kincaid had picked up on, had not Michael Cole had a history of shit like this. If you're gonna take stabs at Kincaid using the "racist card", do your homework 1st.

Most of us are saying we don't get the connection between a watermelon and fucking racism my friend, and no ones defending Cole, we all hate Cole, so do your homework.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:21 PM
For all of claiming the guy who started this post is a racist, then it is you who is ignorant. Michael Cole is always saying rude shit to the Diva's, making terrible remarks about Jr's stroke, & even made gay slurs on twitter. King caught what he said as possibly being misconstrued as semi-racist, and said, "Did you say watermelon?" So for all you marks defending Cole, or just using this instance to call Kincaid a racist, you're dumb. Maybe it wouldn't have been an issue that Kincaid had picked up on, had not Michael Cole had a history of shit like this. If you're gonna take stabs at Kincaid using the "racist card", do your homework 1st.

I think if you go back and READ what everyone has posted, only one faintly intimated what the OP said, could be construed as seeking racism!

Fonty
12-13-2011, 04:23 PM
U obviously were, whether u knew it or not. Cole has said all kinds of shit on Twitter, & on air, that has been considered racial or homophobic. While u may not link watermelon to being racist, a lot of ppl do. And if it hadn't been a deal, or was as simple as "when a watermelon is squeezed it explodes like a head", King wouldn't have said something to him.

MachoManFan
12-13-2011, 04:25 PM
1) King often asks Cole, "did you just say ....?" When Cole says something stupid. So I don't see that as him picking up and racial conotations. Also, since when did mentioning watermelon in relation to a black person become racist?! This wouldn't even be a thread if Mark Henry had been Big Show.
I agree with uratool, OP is reading into something that just wasn't there.

2) Britani based thread de-railment is awesome!

Tomsta666
12-13-2011, 04:26 PM
http://britaniknight.net/wp-content/uploads/2011/09/twitpic1.jpg

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:27 PM
1) King often asks Cole, "did you just say ....?" When Cole says something stupid. So I don't see that as him picking up and racial conotations. Also, since when did mentioning watermelon in relation to a black person become racist?! This wouldn't even be a thread if Mark Henry had been Big Show.
I agree with uratool, OP is reading into something that just wasn't there.

2) Britani based thread de-railment is awesome!

Another intelligent poster! For point 1 and especially point 2!! :)

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:28 PM
http://britaniknight.net/wp-content/uploads/2011/09/twitpic1.jpg

Damn straight!! :p

lewism173
12-13-2011, 04:29 PM
LOL the racist is accusing cole of racism, :L it's like when balck people call white people pale skinned slave driving skinhead's (example) then u respond with shup N***** and there like u whitey racist

K-Jammin
12-13-2011, 04:29 PM
Some comments on here can be really hazardous to your health.

Anyways, Britani Knight...

Dr. Death
12-13-2011, 04:29 PM
For all of claiming the guy who started this post is a racist, then it is you who is ignorant. Michael Cole is always saying rude shit to the Diva's, making terrible remarks about Jr's stroke, & even made gay slurs on twitter. King caught what he said as possibly being misconstrued as semi-racist, and said, "Did you say watermelon?" So for all you marks defending Cole, or just using this instance to call Kincaid a racist, you're dumb. Maybe it wouldn't have been an issue that Kincaid had picked up on, had not Michael Cole had a history of shit like this. If you're gonna take stabs at Kincaid using the "racist card", do your homework 1st.

Looky here numb nuts, Are you deliberately being obtuse? Or does it come naturally for ya? Oops gotta go, I've got to flag down the short bus for ya, today their serving watermelon on the ride home. Should be a good ride home for you.

https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTfllelsNQYh0EZsC6e9YC-73J6E6Iw5TFcTT50zAmqxq1TK8GT

Asherdelampyr
12-13-2011, 04:29 PM
http://img135.imageshack.us/img135/9973/britaniknightbritanikni.jpg

Asherdelampyr
12-13-2011, 04:32 PM
http://britaniknight.net/wp-content/uploads/2011/09/twitpic1.jpg

I want that shirt
tell me that shirt exists in buyable form

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:32 PM
http://img135.imageshack.us/img135/9973/britaniknightbritanikni.jpg

Yet more brilliance!!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:33 PM
Good call Tomstaa! I would post a pic but I don't want Wade to run out of good sigs :)

No worries chief, post away! :)

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:34 PM
I went out with her a couple of times. Nice girl. Very 'accommodating'.....

You lie!!! :p

URATOOL
12-13-2011, 04:37 PM
You did, Uratool. "You're one of those?" Don't back peddle now.

Yep. That's the words I used. Now go back and read it slowly. The "those people" in this case are the people that see racism that isn't there. How is that calling him a racist??

Logic failiure.

Dr. Death
12-13-2011, 04:37 PM
Here's one:

https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcS1AiEwbPe-w26yPvGZo_bTFlMjlkzMq7L8w3O3UbnTY-zGMxSZ

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:40 PM
Here's one:

https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcS1AiEwbPe-w26yPvGZo_bTFlMjlkzMq7L8w3O3UbnTY-zGMxSZ

Who's that?! Not Britani Knight but nice!

Dr. Death
12-13-2011, 04:40 PM
U obviously were, whether u knew it or not. Cole has said all kinds of shit on Twitter, & on air, that has been considered racial or homophobic. While u may not link watermelon to being racist, a lot of ppl do. And if it hadn't been a deal, or was as simple as "when a watermelon is squeezed it explodes like a head", King wouldn't have said something to him.

I'm sorry, I didn't know a watermelon could make you blush.

URATOOL
12-13-2011, 04:41 PM
You lie!!! :p

Maybe. Maybe not. Only Me, her and her sheets know for sure.

WB1979@JEALOUS.COM

Dr. Death
12-13-2011, 04:41 PM
Who's that?! Not Britani Knight but nice!

Actually it is.

Yano88
12-13-2011, 04:41 PM
Damn straight!! Putting the greatness that is Britani, out there for all to see!! :D

this last pic... I.... CAME.... lol

Asherdelampyr
12-13-2011, 04:43 PM
we can all relax, I just got off the phone with my best friend, who is black and he said that back at the annual meeting in 2009 they decided that Watermelon's were no longer a racist fruit. There was much time-consuming debate, but eventually the new Watermelon leader, Mr Stan "Seedless" Melon has proven that all the racist watermelons have been destroyed.

Krysys
12-13-2011, 04:45 PM
I have never been more happy to see a thread derailed!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:45 PM
Actually it is.

Is it?! Damn she looks good! :p



Maybe. Maybe not. Only Me, her and her sheets know for sure.

WB1979@JEALOUS.COM

Damn right! :D

URATOOL
12-13-2011, 04:45 PM
we can all relax, I just got off the phone with my best friend, who is black and he said that back at the annual meeting in 2009 they decided that Watermelon's were no longer a racist fruit. There was much time-consuming debate, but eventually the new Watermelon leader, Mr Stan "Seedless" Melon has proven that all the racist watermelons have been destroyed.

I've heard a rumour that kumquat are now the new favourite fruit based racist insult. Having closely beaten damson.

URATOOL
12-13-2011, 04:47 PM
Can someone please list the true means of the following fruit:

Apple
Plum
Orange
Gooseberry
Raspberry
Strawberry
Pear

I don't want to get accused of racism if I use a fruit out of context.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:47 PM
we can all relax, I just got off the phone with my best friend, who is black and he said that back at the annual meeting in 2009 they decided that Watermelon's were no longer a racist fruit. There was much time-consuming debate, but eventually the new Watermelon leader, Mr Stan "Seedless" Melon has proven that all the racist watermelons have been destroyed.

There you go, all you naysaysers and busy bodies! It's out!!



this last pic... I.... CAME.... lol

Too...much...information!! :p

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:48 PM
Can someone please list the true means of the following fruit:

Apple
Plum
Orange
Gooseberry
Raspberry
Strawberry
Pear

I don't want to get accused of racism if I use a fruit out of context.

What are you doing?! You can't say fruit! It's homophobic!!

URATOOL
12-13-2011, 04:51 PM
What are you doing?! You can't say fruit! It's homophobic!!

So the Rock's Fruity Pebble comment about Cena was actually a homophobic slur! OMFG!!! Get that man off TV. He should be banned from wrestling for ever.

Grind_Bastard
12-13-2011, 04:51 PM
One more for the cause:

http://thewrestlingflock.com/wp-content/uploads/2010/11/britani-knight.jpg

I never caught what the hell is wrong with watermelons. Maybe because I come from a country where it's a pretty common fruit, pretty good to eat on summer.

Yano88
12-13-2011, 04:51 PM
I go off topic but I dont care:

Just imagine how would it be being the boyfriend of a girl like her?

A girl that does wrestling and is also freaking beatiful!

I havent still seen her in a ring but i'm already a fan of her.
I want to see her facing the pin up strong and win the freaking belt!!! :-P

Vegas
12-13-2011, 04:52 PM
Here's one:

https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcS1AiEwbPe-w26yPvGZo_bTFlMjlkzMq7L8w3O3UbnTY-zGMxSZ

This does not look like Britani

Grind_Bastard
12-13-2011, 04:53 PM
I go off topic but I dont care:

Just imagine how would it be being the boyfriend of a girl like her?

A girl that does wrestling and is also freaking beatiful!

I havent still seen her in a ring but i'm already a fan of her.
I want to see her facing the pin up strong and win the freaking belt!!! :-P

I youtubed one or two of her matches and she's good.

And I'd love to be her boyfriend. But not dumping my girl.

Steve Austin
12-13-2011, 04:53 PM
No worries chief, post away! :)

Fair play chief :p

http://www.pwpix.net/superstars/b/britaniknight/gallery/photoscans/1/gallery1/010.jpg

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:53 PM
So the Rock's Fruity Pebble comment about Cena was actually a homophobic slur! OMFG!!! Get that man off TV. He should be banned from wrestling for ever.

See, they try to be subtle with this shit! You gotta stay sharp! The tv is strewn with filth mongers and haters!!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:54 PM
I go off topic but I dont care:

Just imagine how would it be being the boyfriend of a girl like her?

A girl that does wrestling and is also freaking beatiful!

I havent still seen her in a ring but i'm already a fan of her.
I want to see her facing the pin up strong and win the freaking belt!!! :-P

You're not off topic, this is now the Britani thread!!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:55 PM
Fair play chief :p

http://www.pwpix.net/superstars/b/britaniknight/gallery/photoscans/1/gallery1/010.jpg

Hot damn! :p

URATOOL
12-13-2011, 04:55 PM
This T Shirt looked great on my bedroom floor. Just saying......

http://cdn.sescoops.com/wp-content/uploads/271.jpg

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:56 PM
This T Shirt looked great on my bedroom floor. Just saying......

http://cdn.sescoops.com/wp-content/uploads/271.jpg

Damn you!!! Thanks for the pic though!!

Grind_Bastard
12-13-2011, 04:57 PM
We don't want Britani in FCW! Straight ahead to WWE!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:57 PM
I youtubed one or two of her matches and she's good.

And I'd love to be her boyfriend. But not dumping my girl.

She is that! I hope the 'E' don't ruin her!!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 04:59 PM
We don't want Britani in FCW! Straight ahead to WWE!

That would be ace but can't see 'em doing it! :(

URATOOL
12-13-2011, 05:01 PM
That would be ace but can't see 'em doing it! :(

I want to she her and Kaitlyn and not necessarily in a wrestling ring.....

Murphdogg4
12-13-2011, 05:01 PM
For all of claiming the guy who started this post is a racist, then it is you who is ignorant. Michael Cole is always saying rude shit to the Diva's, making terrible remarks about Jr's stroke, & even made gay slurs on twitter. King caught what he said as possibly being misconstrued as semi-racist, and said, "Did you say watermelon?" So for all you marks defending Cole, or just using this instance to call Kincaid a racist, you're dumb. Maybe it wouldn't have been an issue that Kincaid had picked up on, had not Michael Cole had a history of shit like this. If you're gonna take stabs at Kincaid using the "racist card", do your homework 1st.

you do understand its Coles job to be a heel right? And say mean things? And to say that he purposely used the word watermelon to be racist is just dumb. Not that I'm calling you a stupid dummy or anything, that would be wrong.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:02 PM
I want to she her and Kaitlyn and not necessarily in a wrestling ring.....

I'm going away for a few minutes, have a really good think about this!!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:05 PM
http://www.youtube.com/watch?v=b6soxkqDJr0

Los Conquistador
12-13-2011, 05:06 PM
Damn straight!! Putting the greatness that is Britani, out there for all to see!! :D

i for one will support this movement

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:08 PM
i for one will support this movement

Thanks for your support! :)

Yano88
12-13-2011, 05:09 PM
She is good in the ring.

I now saw some of her matches and her work is good.
I hope WWE doesnt make her look like a dumb or something because I've also seen on Google some pictures of her showing some bad scars on her body because of wrestling.

It wouldnt be fair to treat her just like another pretty face, ignoring her hard work, her passion and her talent.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:13 PM
She is good in the ring.

I now saw some of her matches and her work is good.
I hope WWE doesnt make her look like a dumb or something because I've also seen on Google some pictures of her showing some bad scars on her body because of wrestling.

It wouldnt be fair to treat her just like another pretty face, ignoring her hard work, her passion and her talent.

Word!!!!! :)

Asherdelampyr
12-13-2011, 05:18 PM
She is good in the ring.

I now saw some of her matches and her work is good.
I hope WWE doesnt make her look like a dumb or something because I've also seen on Google some pictures of her showing some bad scars on her body because of wrestling.

It wouldnt be fair to treat her just like another pretty face, ignoring her hard work, her passion and her talent.

yeah, it is very very obvious that she is here for the wrestling, not the networking
hopefully they let her be herself and show off the talent she has, hopefully.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:25 PM
Check out her signature move, tarantula into sunset bomb:


http://www.youtube.com/watch?v=ZCTsBkR9Tg4&feature=related

mywine5
12-13-2011, 05:38 PM
So you are one of those people. Someone that reads racism into situations it's not in.

Watermelons are round. Like a head. If you crush them they explode. Like a head would. Spraying red shit everywhere. Like a head would. That is what he meant.

Or are you saying watermelons are purely the reserve of one particular race? tut tut. Now that IS racist.

100% agree

Grind_Bastard
12-13-2011, 05:38 PM
Great finisher!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:43 PM
Great finisher!

Absolute class, better than a lot of the guys! :p

Los Conquistador
12-13-2011, 05:43 PM
A thread named Watermelon which is 90% about wwe British developmental talent Brittani Knight with zero things in common

Who'da thunk It?

Grind_Bastard
12-13-2011, 05:46 PM
Because this is the best thread derailment in months.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:47 PM
Because this is the best thread derailment in months.

Absolutely! :)



A thread named Watermelon which is 90% about wwe British developmental talent Brittani Knight with zero things in common

Who'da thunk It?

That's why I love this forum!! :D

URATOOL
12-13-2011, 05:47 PM
Because this is the best thread derailment in months.

Not really. This thread was always about Britani. One of the mods must have come along and altered the title and a few posts. Those jokers!

Yano88
12-13-2011, 05:51 PM
Britani is more interesting then a guy whi thinks that "watermelon" is a racist insult.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 05:56 PM
I wonder if a Mod could seperate all the Britani posts and move them to the Tea Spot, in a new thread?! Kinda Britani version, of Robstar and Polly's threads?!

Would be awesome! :)

URATOOL
12-13-2011, 06:05 PM
I wonder if a Mod could seperate all the Britani posts and move them to the Tea Spot, in a new thread?! Kinda Britani version, of Robstar and Polly's threads?!

Would be awesome! :)

You should be banned. NEVER mention mod and awesome in the same post. *SLAP*

Grind_Bastard
12-13-2011, 06:06 PM
Not really. This thread was always about Britani. One of the mods must have come along and altered the title and a few posts. Those jokers!

They like to joke!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:08 PM
You should be banned. NEVER mention mod and awesome in the same post. *SLAP*

It was a seperate sentence though!!

URATOOL
12-13-2011, 06:16 PM
It was a seperate sentence though!!

Still too close!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:17 PM
Still too close!

Dammit!! Surely I'll get leniency, my sig alone should save me!!

Steve Austin
12-13-2011, 06:22 PM
Didn't Rey Mysterio do that? it's pretty damn cool though!

URATOOL
12-13-2011, 06:25 PM
Didn't Rey Mysterio do that? it's pretty damn cool though!

Look smoking in hot pants??????

You Sir. Are disgusting!!!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:25 PM
Didn't Rey Mysterio do that? it's pretty damn cool though!

Do what, chief?

URATOOL
12-13-2011, 06:25 PM
Dammit!! Surely I'll get leniency, my sig alone should save me!!

The sig saved you from the hefty fine! You should still be banned though.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:27 PM
The sig saved you from the hefty fine! You should still be banned though.

I'm loved (well my Britani Knight obsession is loved!)

Steve Austin
12-13-2011, 06:27 PM
Look smoking in hot pants??????

You Sir. Are disgusting!!!

Haha well played, and yes! ;)


Do what, chief?

I was meant to of quoted her finisher haha. Yeah anyway didn't rey have that as his finisher?

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:29 PM
I was meant to of quoted her finisher haha. Yeah anyway didn't rey have that as his finisher?

Ahhh!! Not sure he used it as a finisher chief but he did break it out, as a signature move!

Steve Austin
12-13-2011, 06:31 PM
Ahhh!! Not sure he used it as a finisher chief but he did break it out, as a signature move!

Ah fair play! For the cause and disruption of BK talk:

http://www.pwpix.net/superstars/b/britaniknight/gallery/photoscans/1/gallery1/012.jpg

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:32 PM
Ah fair play! For the cause and disruption of BK talk:

http://www.pwpix.net/superstars/b/britaniknight/gallery/photoscans/1/gallery1/012.jpg

Hmmm, Nice! :)

Robstar
12-13-2011, 06:38 PM
http://4.bp.blogspot.com/_4s5pmFL_ZlQ/R8twDRdFLKI/AAAAAAAAAV4/UblgskEQjjM/s400/STEREOTYPES+ALTERNATIVE+MOTIVATIONAL+POSTERS.jpg

Jk people!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:39 PM
http://4.bp.blogspot.com/_4s5pmFL_ZlQ/R8twDRdFLKI/AAAAAAAAAV4/UblgskEQjjM/s400/STEREOTYPES+ALTERNATIVE+MOTIVATIONAL+POSTERS.jpg

Jk people!

I'll forgive you, if you post something Britani Knight related! :p

Steve Austin
12-13-2011, 06:43 PM
I'm following her on Twitter. You want me to link this thread to her? ;)

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:44 PM
I'm following her on Twitter. You want me to link this thread to her? ;)

Ha! I'm not sure how she'd take the start of the thread though!! :D Best not! :p

Steve Austin
12-13-2011, 06:46 PM
Ha! I'm not sure how she'd take the start of the thread though!! :D Best not! :p

Haha I thought so :p She may like having a shrine though ;)

Robstar
12-13-2011, 06:46 PM
I'll forgive you, if you post something Britani Knight related! :p

I didn't really fancy her when you first started posting pics but she's definetly grown on me! :D

@Steve Austin - start a new thread dedicated to her and then link that one. The start of this thread sort of ruins it I reckon. And while you're at it can you link my Vickie thread to her Twitter? :rolleyes:

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:48 PM
I didn't really fancy her when you first started posting pics but she's definetly grown on me! :D

@Steve Austin - start a new thread dedicated to her and then link that one. The start of this thread sort of ruins it I reckon. And while you're at it can you link my Vickie thread to her Twitter? :rolleyes:

She grows on everyone!! :D

Steve Austin
12-13-2011, 06:50 PM
I didn't really fancy her when you first started posting pics but she's definetly grown on me! :D

@Steve Austin - start a new thread dedicated to her and then link that one. The start of this thread sort of ruins it I reckon. And while you're at it can you link my Vickie thread to her Twitter? :rolleyes:

Haha smooth. I'm not sure if I'm following her on Twitter, I'll have to check! I'll send her a link saying "big fan of yours" if she likes if you may have a shot but if not, well the police may get involved ;)

@WADE, good shout, I'm calling thread of the year!

Robstar
12-13-2011, 06:52 PM
She grows on everyone!! :D

I'll get a thread up then, Tea Spot!

Robstar grows a bit when I see her now....if you catch my drift ;)

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 06:55 PM
Robstar grows a bit when I see her now....if you catch my drift ;)

Hell Yeah! :D



@WADE, good shout, I'm calling thread of the year!

Cheers chief! :)

Robstar
12-13-2011, 06:55 PM
Haha smooth. I'm not sure if I'm following her on Twitter, I'll have to check! I'll send her a link saying "big fan of yours" if she likes if you may have a shot but if not, well the police may get involved ;)

@WADE, good shout, I'm calling thread of the year!

Pretty sure I'm on the radar somewhere, for some agency! Lol, I do love Vickie's character and as a person but she really has nothing to worry about. But then, that's what you'd expect a crazy person to say isn't it? ;)

Steve Austin
12-13-2011, 06:58 PM
Pretty sure I'm on the radar somewhere, for some agency! Lol, I do love Vickie's character and as a person but she really has nothing to worry about. But then, that's what you'd expect a crazy person to say isn't it? ;)

Haha hell yeah it is! ;)

As it goes I am following her on Twitter. If you want me to link her and risk being accused of stalking its your call ;) Also I may have to get someone to check you out. Can't be having crazy mods around the place ;)

Robstar
12-13-2011, 07:09 PM
Haha hell yeah it is! ;)

As it goes I am following her on Twitter. If you want me to link her and risk being accused of stalking its your call ;) Also I may have to get someone to check you out. Can't be having crazy mods around the place ;)

It's a tribute thread! Lol. Nah, I don't want any heat if she comes with the tour next year.

No crazy mods? You'd end up with none ;)

Steve Austin
12-13-2011, 07:10 PM
It's a tribute thread! Lol. Nah, I don't want any heat if she comes with the tour next year.

No crazy mods? You'd end up with none ;)

Haha well played...

CobraNightviper
12-13-2011, 07:18 PM
You would have to be gay not to like her and what was that first thing this thread was about again?

IrkenInvader
12-13-2011, 07:18 PM
What the fuck is this nonsense?

CobraNightviper
12-13-2011, 07:19 PM
Ohh yeah something about a watermelon.
Can't we talk about Brittani Knight and Watermelon? :D

Steve Austin
12-13-2011, 07:19 PM
Can't we talk about Brittani Knight and Watermelon? :D

What together?

*pictures weird stuff* ;)

CobraNightviper
12-13-2011, 07:19 PM
Their talking about a watermelon I think?
What the fuck is this nonsense?

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 07:24 PM
The watermelon thing is long gone!!

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 07:24 PM
Can't we talk about Brittani Knight and Watermelon? :D

Hell Yeah!

K2Jelly
12-13-2011, 07:27 PM
Is everybody on speed balls today?!

Probably. Just now, I saw some nutjob make a thread about some nobody named Brittani Knight.

Wade Barrett 1979
12-13-2011, 07:29 PM
Probably. Just now, I saw some nutjob make a thread about some nobody named Brittani Knight.

Really! Who that?!

Sully
12-13-2011, 07:29 PM
You should be banned. NEVER mention mod and awesome in the same post. *SLAP*

Considering it's the MODS who do ban people, I'm not sure if they'd agree.

latreal23
12-13-2011, 07:32 PM
Whats the deal with Brittani knight? I mean she does have wrestling ability but whats so great about her?

IrkenInvader
12-13-2011, 07:32 PM
You should be banned. NEVER mention mod and awesome in the same post. *SLAP*

*PUNCH* Fuck off troll.

Steve Austin
12-13-2011, 07:33 PM
Whats the deal with Brittani knight? I mean she does have wrestling ability but whats so great about her?

She is damn fine! Just google her, you'll see ;)

IrkenInvader
12-13-2011, 07:33 PM
Whats the deal with Brittani knight? I mean she does have wrestling ability but whats so great about her?

http://lost100pounds.files.wordpress.com/2011/10/angry_face.jpg

latreal23
12-13-2011, 07:44 PM
http://lost100pounds.files.wordpress.com/2011/10/angry_face.jpg

lol just my opinion but anyways in wwe she will only have 30 second matches so why does it matter

IrkenInvader
12-13-2011, 07:45 PM
lol just my opinion but anyays in wwe she will only have 30 second matches so why does it matter

http://www.impossibledecals.com/store/image/cache/data/Rage%20Faces/misc-are-you-fucking-kidding-me-clean-l-500x500.png

Los Conquistador
12-13-2011, 07:47 PM
She grows on everyone!! :D


I'm growing a little bit right now

K2Jelly
12-13-2011, 07:56 PM
I'm growing a little bit right now

Really? I can't tell. Hold on. I've got it.

http://www.webdesign.org/img_articles/13819/step1.gif

Ohhhhh........now I see it.

I kid, I kid.

URATOOL
12-13-2011, 08:17 PM
*PUNCH* Fuck off troll.

http://s-ak.buzzfed.com/static/imagebuzz/web03/2011/2/18/15/u-mad-11518-1298062748-1.jpg

Tomsta666
12-13-2011, 08:22 PM
lulz, this thread was only at 5 pages last time checked!

High fives all round for everyone contributing! :cool:

URATOOL
12-13-2011, 08:27 PM
lulz, this thread was only at 5 pages last time checked!

High fives all round for everyone contributing! :cool:

I think you should treat us all to some watermelon.

Bodom
12-13-2011, 08:34 PM
Can I have a slice cantaloupe instead?

URATOOL
12-13-2011, 08:39 PM
Can I have a slice cantaloupe instead?

*SLAAAAAAAAP* NO! This thread is for people who like eating watermelon or wish they could eat Britani Knight.

Bodom
12-13-2011, 08:42 PM
Oh. Never mind then.

Murphdogg4
12-13-2011, 08:48 PM
"bringing it back"

K2Jelly
12-13-2011, 08:55 PM
Oh. Never mind then.

Yeah. The fuck outta here wit dat cantaloupe bullsheet. Sheeeeeet, man.

Chavo
12-13-2011, 09:48 PM
On topic: I dont think saying he was squashing his head like a watermelon is racist, as long as he wasnt performing a cross-face chickenwing at the same time

Off topic(well actually the topic the thread turned to): That Knight chick is pretty hot

Dr. Death
12-13-2011, 11:04 PM
This is for Wade Barrett 1979:

https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcQQdU1eFe3vlz3Bj2a-bi5G_Ca0QBcBwmngYXLEw5RnQA1I0iLDiw

Britani Knight says hi.

Giddy
12-13-2011, 11:15 PM
On topic: I dont think saying he was squashing his head like a watermelon is racist, as long as he wasnt performing a cross-face chickenwing at the same time
Off topic(well actually the topic the thread turned to): That Knight chick is pretty hot
http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/131/393/ohoq9.jpg?1307465686
That cracked me up

Yano88
12-14-2011, 04:47 AM
Can't we talk about Brittani Knight and Watermelon? :D

Well let's see...

Britani has 2 melons so...

Alright I'll end it here XD

Dr. Death
12-14-2011, 10:01 AM
Yeah, I'd like to "water" her melons alright.

Juvenile Junkie
12-14-2011, 04:09 PM
watermelon/racism? I assume it has connotations within the country you reside in?

IrkenInvader
12-14-2011, 04:34 PM
How did they refer to it when Khali was doing the vice grip? I'm pretty sure I heard watermelon get tossed around a lot.

VanHooliganX
12-14-2011, 04:37 PM
Is everybody on speed balls today?!


Yes!
:D :) :D

Juvenile Junkie
12-14-2011, 04:41 PM
How did they refer to it when Khali was doing the vice grip? I'm pretty sure I heard watermelon get tossed around a lot.


yes I remember that.